بلاتکلیفی ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در آبادان

خورنا: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان از بلاتکلیفی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در این شهرستان خبر داد.

مرتضی رخیصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: میانگین سهم آورده اعضای مسکن مهر آبادان ۴ میلیون و ۳۰۰ بوده و این رقم بسیار پایین است.

وی افزود: حداقل میانگین سهم آورده باید بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان باشد و این در حالی‌ است که سهم آورده مسکن مهر آبادان با استاندارد مطلوب فاصله چشمگیری دارد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان با اشاره به پیشرفت نسبی ۷۰ درصدی مسکن مهر آبادان تصریح کرد: از ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان یک‌هزار واحد واگذار شده و ۳ هزار و ۵۰۰ واحد بدون متقاضی بلاتکلیف است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: در همین راستا تعداد یک هزار و ۸۵۸ عضو نیز سهم آورده‌شان بالای ۳ میلیون بوده که این تعداد با توجه به حجم کار و سرمایه‌گذاری که دولت در این منطقه هزینه کرده بسیار پایین و ضعیف است.

*واگذاری تمام واحدها تا پایان سال ۹۲

رخیصی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرستان و واگذاری آن‌ها خاطرنشان کرد: تا پایان سال مطمئنا تمام واحدهای در حال ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: باید با تبلیغات و حمایت مضاعف مسئولان بتوان متقاضیان مسکن بیشتری را به سوی پروژه مسکن مهر شهرستان آبادان رهنمون کرد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان خاطرنشان کرد: همه مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری باید در راستای تکمیل این سایت مسکونی و تشویق شهروندان و آن دسته از افرادی که متقاضی تامین مسکن هستند گام بردارند.

وی در پایان گفت: ما اعتقادمان بر این است که منطقه تازه تاسیس باید با انجام امور رفاهی و امکاناتی، مردم را به ماندگاری تشویق و ترغیب کند نه اینکه منجر به فرار آن‌ها شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *