پست ۱۳۲ کیلو بهبهان به بهره برداری رسید

خورنا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: کار احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت امیرحاضر و شاهد بهبهان با صرف پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات برق منطقه ای استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله اسدیان پیش از ظهر شنبه در بازدید از شهرستان بهبهان، پایداری برق مناطقی از شهر بهبهان و تأمین برق پالایشگاه گاز بیدبلند۲ و تفکیک برق بهبهان از شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویر احمد را از اهداف احداث این دو پُست برق برشمرد.

اسدیان افزود: کار احداث شبکه های روشنایی چهار روستا در بخشهای مرکزی، تشان و زیدون بهبهان با صرف ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار به اتمام رسیده که مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین پروژه ساماندهی توسعه و نوسازی روشنایی معابر شهرستان بهبهان با صرف شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در نیمه اول امسال اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تهیه ۲۶هکتار زمین با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به منظور ساخت دو پُست ۴۰۰ و ۲۳۰ کیلو ولت ارجان و مهر بهبهان خبر داد و افزود: مقدمات احداث ایستگاه هزار مگاواتی سیکل ترکیبی بهبهان نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰هکتار فراهم شده که در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو کار ساخت این ایستگاه آغاز خواهد شد.

در ادامه جلسه فرماندار بهبهان نیز با اشاره به ضرورت احداث ایستگاه یک هزار مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان بهبهان که از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده خواستار تسریع در برگزاری مراسم آغاز به کار عملیات احداث این ایستگاه شد.

فرهاد باذلی محبوب همچنین به موضوع روشنایی معابر روستاهای شهرستان به ویژه روستاهای بزرگ اشاره کرد و از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خواست تا مدیریت برق شهرستان بهبهان را در جهت اجرای روشنایی معابر روستاها یاری کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *