یک نماینده اصولگرا: اگر چهره شاخص اصلاح طلبان به انتخابات بیاید معادلات برهم می‌ریزد

خورنا: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید در صورتی که چهره شاخصی از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کند معادلات در انتخابات بر هم می‌ریزد.

ابراهیم نکو نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: در انتخابات آینده بدون در نظر گرفتن گروه های سیاسی شاهد حضور دو گروه نامزدهای شاخص و مطرح و نامزدهای ناشناخته هستیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شاهد تعدد نامزدها هستیم اما تعداد نامزدهای نهایی برای انتخابات قطعا کمتر از ۱۰ نفر هستند. تا کنون اسامی مختلفی برای انتخابات مطرح شده اند اما فکر می کنم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نهایتا با ۶ نامزد برگزار شود.

نکو در پیش بینی خود از گروه پیروز در انتخابات تصریح کرد: برای پیش بینی نخست باید جایگاه جناح های سیاسی مختلف را در جامعه تشخیص دهیم.

وی با بیان این که تا کنون اصلاح طلبان نامزد شاخص و واحدی را برای انتخابات معرفی نکرده اند، گفت: در صورتی که چهره شاخصی از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کند معادلات در انتخابات بر هم می ریزد.

نکو ادامه داد: در شرایطی که اصلاح طلبان با فرد شاخص و واحدی در انتخابات حضور پیدا کنند و در سمت مقابل اصولگرایان نیز به وحدت نرسند و با نامزدهای متعدد در انتخابات شرکت کنند نتیجه انتخابات به سود اصلاح طلبان رقم خواهد خورد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حضور نامزدهای مورد حمایت دولت در انتخابات با بیان این که نامزد مورد حمایت دولت مشخص است و دولت برای معرفی این شخص مانور می دهد، گفت: در شرایطی که جلوی ریخت و پاش های سیاسی و هزینه های فراوان انتخابات گرفته نشود می توان در انتخابات آینده شانسی را هم برای نامزد مورد حمایت دولت متصور بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *