امام جمعه آبادان: مبلمان شهری آبادان نیاز به بازنگری دارد

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: از شهرداری می‌خواهم با جدیت در کار خود به دنبال برطرف کردن سایر مشکلات شهری آبادان باشد به ویژه در بحث مبلمان شهری، این شهر نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آسمانی شهرداری آبادان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: یکی از برجستگی‌های دخت گرامی پیامبر اسلام دفاع از ولایت و تقدیم جان عزیز خود را در راه ولایت است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات شهر آبادان که بر سر زبان‌هاست، مسئله استقبال از ضریح مطهر بود که تفکرات نادرست دشمنان را بر هم زد.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در جریان استقبال مردم از ضریح مطهر سیدالشهدا، فرقه وهابیت مقصد شوم و افکار پلیدی در سر داشت که با حضور مردم ولایتمدار همه این افکار شوم بر هم ریخت.

ابراهیمی‌پور افزود: از شهرداری آبادان تشکر می‌کنم به خاطر نصب سه تندیس معنوی در سطح شهر آبادان که انصافاً هر سه یادمان نصب شده جنبه مفهومی دارد.

وی اضافه کرد: از شهردار آبادان می‌خواهم با جدیت در کار خود به دنبال برطرف کردن سایر مشکلات شهری آبادان باشد به ویژه در بحث مبلمان شهری، این شهر نیاز به بازنگری دارد.

امام جمعه آبادان در ادامه به ورود پیکر شهدای گمنام به شهر آبادان اشاره کرد و عنوان کرد: امروز و فردا مراسم استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس را داریم که امیدوارم مردم این خطه با حضور خود قدردانی از ان بزرگ مردان تاریخ را به جای آورند.

ابراهیمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: به حق مردم آبادان در موضوع استقبال از ضریح انتظار‌ها را از خود بالا برده و این امید می‌رود که در مراسم استقبال از شهدا نیز شاهد حضور پررنگی از این مردم باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *