حکم عوامل آدم‌ربایی و سرقت در بندر امام صادر شد

خورنا: رئیس دادگاه عمومی بخش بندر امام خمینی (ره) از صدور حکم برای عوامل آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه مقرون به آزار در این شهر خبر داد.

به گزارش خورنا  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، میرزایی‌فر اظهار کرد: فروردین ماه سال گذشته، یک فقره شکایت از سوی یک راننده کامیون مبنی بر سرقت کامیون و ناپدید شدن شاگرد وی به این دادگاه ارسال شد که تلاش برای کشف موضوع در این دادگاه آغاز شد.

وی ادامه داد: با بررسی محل تردد این کامیون توسط پلیس راه آزاد راه خلیج فارس، طی ۲۴ساعت محل توقف کامیون در اطراف شهرستان بهبهان شناسایی و شاگرد راننده با دست‌ها و چشم‌های بسته در کنار کامیون پیدا شد.

میرزایی‌فر گفت: طبق اظهارات شاگرد راننده، پس از رفتن راننده به پایانه، سه سرنشین یک خودروی ۴۰۵با گذاشتن اسلحه کمری بر شقیقه وی، دست‌هایش را بسته و با تهدید او به کشتن، وی را در داخل صندوق عقب خودرو گذاشتند. سپس بار تیرآهن کامیون را در انباری در شهرستان امیدیه تخلیه و پس از مضروب کردن شاگرد راننده، وی را به همراه کامیون در بیابان‌های اطراف شهرستان بهبهان‌‌ رها کردند.

وی افزود: با تحقیقات جامع پلیسی و همکاری دادستان‌های امیدیه و بهبهان، یکی از سارقان به هویت ع. ش شناسایی و دستگیر شد که از محل اختفای وی، یک قبضه اسلحه کلاش و یک عدد کلت پلاستیکی، چراغ‌گردان ماشین پلیس و دستبند کشف و ضبط شد.

میرزایی‌فر عنوان کرد: با همکاری متهم، یکی دیگر از سارقان به هویت د. غ و تعدادی از خریداران اموال مسروقه در امیدیه و اهواز نیز شناسایی و دستگیر شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • يك ماهشهري عزيزان خورنا تصحيح بفرماييد: سربندر هنوز شهر ميباشد و از توابع شهرستان ماهشهر آزاد راهي بنام سربندر-اهواز وجود ندارد: آزادراه خليج فارس