همایش هنرمندان در هندیجان برگزار شد

خورنا: همایش هنرمندان، به‌مناسبت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، معاون فرماندار این شهرستان در همایش هنرمندان که به‌مناسبت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در سالن سمیه این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان ارزش بالایی دارند و باید بر آن‌ها ارج و احترام نهاد.

عبدالحسن دریایی افزود: هنرمندان ایرانی با خلاقیت و استعداد نابشان همواره چشم جهانیان را متوجه خود کرده‌اند اما کشورهای استعمارگر با تبلیغاتی سوء همیشه سعی در به ذلت کشیدن هنر و هنرمندان ایرانی دارند.

وی اضافه کرد: با آغاز انقلاب اسلامی هنر ایرانی رنگ و بویی خاص به خود گرفت و بیش از گذشته ارتقا یافت.

معاون فرماندار هندیجان با اشاره به شخصیت شهید آوینی خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله ایران و عراق، تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب و کشورهایی که حامی صدام بودند در راستای به تصویر کشیدن غلط دوران دفاع مقدس بود اما خوشبختانه وجود هنرمندانی چون شهید مرتضی آوینی با شجاعت و از خود گذشتگی هر چه تمام در راستای روشنگری اذهان جهانیان به خوبی تلاش کردند.

وی اضافه کرد: این شهید بزرگوار فردی بود که هنرش را فقط برای پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و کشورش هزینه کرد و در اوج جنگ تحمیلی از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نبود.

دریایی ادامه داد: امروز نیز این وظیفه بزرگ را هنرمندان ما بر عهده دارند و باید با تکیه بر سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» مشکلات و فشار تحریم‌ها را بر مردم کم کنند.

وی در پایان اظهار کرد: هنرمندان ایران اسلامی باید تمام همت خود را برای حفظ نظام و انقلاب به‌کار گیرند و در این مسیر با تلاشی مضاعف گام‌های متعالی بردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *