تعامل مسئولان در تکمیل سایت مسکن مهر آبادان/ جای خالی فضای سبز

خورنا: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان گفت: همه مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری باید در راستای تکمیل سایت مسکن مهر و تشویق شهروندان به این محدوده شهری گام بردارند.

مرتضی رخیصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر آبادان از سال ۱۳۸۸ آغاز به‌کار کرد و در ابتدا با ۱۰ تعاونی استارت زد.

وی افزود: این تعداد تعاونی ۱۴۰ واحد را برای ساخت در اختیار داشت تا به امروز که ۴۲ تعاونی و ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مرتبط به این پروژه، خدمت به قشر کم درآمد و متقاضی مسکن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان خاطرنشان کرد: سایت اصلی و هسته مرکزی پروژه مسکن مهر شهرستان در منطقه کوی فرهنگیان واقع شده و بقیه واحدها در نقاط مختلف شهر (امیرآباد و ذوالفقاری) پراکنده‌ هستند.

وی در ادامه این توضیحات عنوان کرد: تکمیل سایت مسکن مهر آبادان نیازمند تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و زیربنایی شهرستان است.

رخیصی بیان کرد: متاسفانه همچنان انشعابات بسیاری از واحدهای مسکن مهر آبادان مانده و این منطقه مسکونی همچنان از خدمات فضای سبز و آسفالت بی‌بهره است.

وی اضافه کرد: همه مسئولان شهری به‌ویژه شهرداری باید در راستای تکمیل این سایت مسکونی و تشویق شهروندان و آن دسته از افرادی که متقاضی تامین مسکن هستند گام بردارند.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان شرایط مسکن مهر برای افراد خواهان مسکن در این منطقه بسیار مناسب است، گفت: طبق مصوبه اخیر دولت وام مسکن این واحدها  ۳۰ میلیون تومان با بهره چهار درصد بوده که این موقعیت حتی برای اشخاصی که درآمد پایین‌تری دارند بسیار مطلوب و مناسب است.

وی ادامه داد: ما اعتقادمان بر این است که منطقه تازه تاسیس باید با انجام امور رفاهی و امکاناتی مردم را به ماندگاری تشویق و ترغیب کند نه اینکه منجر به فرار آنها شود.

رخیصی در پایان تلاش همه دستگاه‌های اجرایی که در تکامل و بهبود روند ساخت و ساز مسکن مهر شهرستان گام برداشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.