چرا اینقدر ازآمدن هاشمی می‌ترسید؟

خورنا: غلامعلی رجایی- هنوز هاشمی نیامده آقایان اینقدر ترسیده اند که دست به خبرسازی های خنده داری در جهت جعل وتحریف وضع موجود می زنند وای به حال روزی که هاشمی و رهبری به این تشخیص برسند که برای خروج کشور از این وضعیت سخت و پیچیده داخلی و خارجی- که تنها راه حلش از دید رهبری در سخنرانی مشهد خلق دو حماسه سیاسی و اقتصادی به دست مردم است- با توجه به سطح موجود کاندیداها- که بعضی هایشان حتی برای نمایندگی مجلس در شهرشان یا رای نیاورده اند و یا حداکثر ۷۰۰۰ رای آورده اند!- ایشان با همه پشتوانه وتجربه و نفوذ سیاسی و مردمی و انقلابی مقدر باشد که به رغم عدم تمایل فردی که بارها گفته است شرایط جسمی شان همانند ده سال قبل نیست به ناچار در نقشی فداکارانه به میدان انتخابات بیاید این خبر دوشنبه سایت ۵۹۸ و سایت رجا نیوز را ببینید:

« در روزی که رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از نمایندگان برای دیدار نوروزی دعوت کرده بودند ، تیم هاشمی از احمدی نژاد شکست سختی را پذیرفت.

روز گذشته نمایندگان مجلس با دعوت از سوی دو رئیس روبرو شدند ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور ، در حالی که حامیان هاشمی رفسنجانی در ماه های اخیر ادعای ارتقای جایگاه هاشمی در بین نخبگان و مردم را مطرح کرده بودند ، دیروز از مجموع ۲۸۶ نماینده مجلس تنها هفت نفر دعوت آقای هاشمی را قبول کردند و در مقابل حدود ۱۰۰ نفر از نمایندگان به دیدار دکتر احمدی نژاد رفتند. »

حالا بد نیست ببینیم اصل قضیه چه بوده است؟

رسم پس از انقلاب تاکنون این بوده و هست که پس از تعطیلات نوروز مردم علاقمند و مسولین به دیدار مقامات عالی نظام و از جمله آیت الله هاشمی می روند. روند هم اینگونه است که توسط دفاتر حضرات روز یا روزهایی مشخص می شود تا هرکس مایل است در این دیدار یا دیدارهای نوروزی حاضر شود.

امسال که بنده در دیدار نوروزی جناب خاتمی شنبه ۱۷- و در دیدارهای نوروزی آیت الله هاشمی حضور داشتم از نزدیک تفاوت سطح کمی این دیدارها را نسبت به سالهای قبل شاهد بودم که نشانگر اقبال روزافزون سطوح اقشار مختلف جامعه نسبت به این دو بزرگوار است.

برای خاتمی خیابان یاسربند آمده بود و برای هاشمی که به دلایل امنیتی سطح دیدارهای محدودتری نسبت به بقیه مقامات دارد وضع اینگونه بود که ایشان در یک روز مرتباً ازاین سالن به سالن دیگر می رفت تا با جمعیتی که مدتها بود در انتظار دیدار با ایشان در راهروها ایستاده یا در اتاق انتظار نشسته بودند ، دیدارکند.

وقتی این خبر را دیدم که در این ایام پس از عید برای لحظاتی گل لبخند بر لبان من و دوستانی که در بطن ماجرا بودند نشاند با خودگفتم علی القاعده انعکاس خبر این استقبال گسترده وکم نظیر از دیدارهای نوروزی هاشمی برای دوستان گران تمام شده است که به ذهنشان رسیده است بنشینند فسفر مغزشان را بسوزانند تا با تهیه سناریویی به بعضی ها چنین فضاسازی و القا کنند که در دو دیدار مشابه نوروزی احمدی نژاد و هاشمی ، به رغم دعوت دفتر هاشمی از نمایندگان ، بعضی از نمایندگان مجلس ترجیح دادند به دیدار هاشمی نروند!!! این در حالی است که اساساً از کسی برای دیدار نوروزی دعوت به عمل نمی آید بلکه همه بر اساس علاقه ای که دارند در این روزهای اول سال به عید دیدنی مقامات می روند. نکته جالبتر این است که در این خبر دم خروس بیرون افتاده است و این سایت مدعی شده است که دفتر رییس بعضی از جمهور! آقایان را دعوت به دیدارکرده است!

کدام عقل سالمی می پذیرد دفتر این و آن به کسی بگویند بیا عید دیدنی فلان آقا؟

چه می شود کرد این سطح درک برادران خبرسازاست!

تا اینجای مطلب روشن است. حال باید دید چرا این دوستان چنین تیتر تحریک کننده ای را درست کرد ه اند تیتری که در آن بر اساس توهم مبارزه ای طراحی شده که درآن دو قطب احمدی نژاد و هاشمی حضور دارند و در این مبارزه این احمدی نژاد است که از این میدان خیالی پیروز به درآمده است!

من تردیدی ندارم خلق چنین تیترهایی نشانه استیصال اردوگاه دولتی هاست که چنین نمود پید ا می کند و علامت آن است که اینها کاملاً از تایید فرد یا افرادی برای نامزدی از سوی خود توسط رهبری حتی با حکم حکومتی کاملاً مایوس و مستاصل شده اند و دارند در گمانه زنی هایی که می کنند- که دال بر این است که هاشمی حتماً می آید و با آرایش صحنه موجود و نا امید کننده اصلاح طلبان و اصول گرایان حتماً با رایی قاطع برنده دور اول انتخابات است- با ترفندهایی نخ نما وی را از حالا در یک بازی خیالی شکست خورده اعلام کنند.

این دوستان البته می دانند چنین ترفندی در شهرهای بزرگ و حتی کوچک تاثیری ندارد ولی با توجه به اینکه ممکن است افراد بعضی جاها که کمتر اهل رسانه و پیگیری خبرهای انتخاباتی هستند متوجه این نوع ترفندها و سناریو سازی ها نباشند.

تردیدی ندارم این برادران که این روزها به بهانه تقدیر از دست اندرکاران زحمت کشان سفرهای نوروزی درصدد برگزاری یک شوی تبلیغاتی صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی تهران هستند شبها از وحشت آمدن هاشمی چه خوابهای آشفته ای که نمی بینند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *