نماینده خرمشهر: قوه قضائیه به صورت شفاف با اختلاس‌گران برخورد کند

خورنا: مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به اختلاس میلیاردی اخیر، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اخیراً در بیانیه‌ای که به امضای اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مردم در مجلس رسید از قوه‌قضائیه در راستای برخورد قاطع با اختلاس‌گران حمایت کردند.
وی خاطرنشان کرد: انحراف مالی صورت گرفته در نظام بانکی کشور پیامدهای مطلوبی برای کشور نخواهد داشت و اتفاق ناگواری برای اقتصاد و مدیریت بانکی کشور است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت اختلاس اخیر توسط رسانه‌ها آشکار شده و مردم از ماهیت این جریان اطلاع دارند، افزود: انتظار مردم و نمایندگان آنها در مجلس برخورد قاطع با عوامل این اختلاس است.
وی ادامه داد: چنین اتفاق مهم و اساسی در نظام اقتصادی و بانکی کشور که بی‌اعتمادی مردم به نظام بانکی را به‌همراه دارد باید هرچه سریع‌تر به‌صورت شفاف مورد رسیدگی قوه قضائیه قرار گیرد.
مطورزاده تصریح کرد: جای تأسف است و قبل از اینکه این انحراف به‌این شکل بروز پیدا کند بانک مرکزی و واحدهای نظارتی نظام بانکی باید از بروز این اتفاق جلوگیری می‌کردند.
وی در ادامه گفت: انحراف و اختلاس میلیاردی اخیر در نظام بانکی کشور امروزه مایه شرمندگی همه شده و باید سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی این اختلاس را ضربه مهلکی به نظام بانکی دانست و خواستار برخورد جدی و قاطع با عوامل آن، در هر رده و مقامی شد.
وی اضافه کرد: امروز نگاه تمام مردم و مسئولان به قوه قضاییه است و این قوه با جدیت مشغول پیگیری ابعاد مختلف این ماجرا است.
مطورزاده اظهار داشت: امیدواریم نتایج قطعی در این زمینه به‌زودی به مردم اعلام شود تا مجلس نیز براساس نظر قوه قضاییه وارد دستور شود.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید همچون گذشته در راستای برخورد صریح و قاطع با عاملان این اختلاس میلیاردی بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای عمل کند.