نماینده شادگان: تعامل میان مسئولان رمز موفقیت در کارها است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با وجود تمام پروژه‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و … اجرا شده شادگان همچنان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.
وی خاطرنشان کرد: نشست‌های شورای اداری شادگان باید دارای برنامه‌ریزی هدفمند با رویکرد حل مشکلات بر اساس اولویت‌بندی باشد.
نماینده مردم شادگان در مجلس افزود: البته شورای اداری شهرستان تاکنون با تعامل موجود میان مسئول و حضور حداکثری اعضا توانسته گام‌های بزرگی در جهت حل مشکلات شهروندان بر دارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید راهکاری ارائه دهند تا طرح مسائل مردم تنها به ساختمان اداری شورا ختم نشود و خارج از تشکیلات رسمی و اداری نیز مسائل مطرح شده و قابل پیگیری باشند.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: قسمت اعظمی از مشکلات مردم در دست شورای شهر است و امیدواریم این شورا در راستای حل مشکلات مردم همچون گذشته گام‌های بلندی بردارد.
وی در ادامه گفت: خدمت‌رسانی در زمینه رشد و توسعه کشور از جمله وظایف نمایندگان مجلس در بحث قانون‌گذاری است که در این زمینه نمایندگان استان خوزستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌اند.
نماینده مردم شادگان در مجلس اضافه کرد: ایجاد اشتغال باید بر اساس تعهداتی که برای هر دستگاه گذاشته شده در موعد مقرر برای جوانان منطقه ایجاد شود.
وی اظهار داشت: توجه ویژه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی شادگان می‌تواند در زمینه رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال تأثیر بسزایی داشته باشد.
ناصری‌نژاد رمز پیروزی در کارها تعامل و همکاری میان مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در راستای تسهیل و تسریع در پروژه‌های مختلف شهر همچون گذشته با یکدیگر تعامل همه جانبه داشته باشند.
وی با اشاره به پروژه‌های بزرگی که در منطقه در حال اجرا است، افزود: بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تحولی بنیادین در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و … شادگان به‌وجود می‌آورد.
نماینده مردم شادگان در مجلس از مسئولان خواست با توجه به فصل بازگشایی مدارس آموزش و پرورش را در ارائه خدمات آموزشی به آینده‌‌سازان کشور یاری کنند.