امام جمعه شادگان: خدمت بی‌منت به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام احمد ساری‌اصل صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در ادارات باید به کارمندان آموزش داده شود که به وظیفه خود عمل کنند و در راستای تکریم ارباب رجوع گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان قبل از اینکه در جامعه مسئولیتی داشته باشند در قبال مشکلات برادر دینی خود وظایفی بر عهده دارند که در همین راستا مسئله تکریم ارباب رجوع امری بدیهی و وظیفه همگان به‌شمار می‌آید.
امام جمعه شادگان افزود: مردم در برخی از دستگاه‌های اجرایی گرفتار می‌شوند و مدیران باید کنترل و نظارت بیشتری بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع داشته باشند.
وی ادامه داد: در قانون نیز بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسریع در کارهای مردم و رضایت کامل آنان به صراحت تاکید شده است.
ساری‌اصل تصریح کرد: دولت مصمم به حل مشکلات مردم در تمام مناطق کشور است و همگان باید در سایه نظام جمهوری اسلامی، دولت را یاری کنند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی شهر، گفت: یکی از مواردی که موجب بهتر شدن موقعیت فرهنگی در جامعه می‌شود، تجهیز و تقویت کانون‌های مساجد است که لازم است به این امر مهم توجه ویژه شود.
امام جمعه شادگان در ادامه با تبریک بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها را از علم‌زدایی و دین‌زدایی نهیب زده و از آن به عنوان دو هدف اصلی جبهه سلطه‌گران تعبیر می‌کنند بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها در جهت تحقق منویات رهبری  با تلاش بی‌وقفه و پرشتاب در جهت شکوفایی علمی گام بردارند.
وی با اشاره به جایگاه و رسالت نماز جمعه در فرهنگ اسلامی اظهار داشت: با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی این حرکت ارزشمند به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شده است.
ساری‌اصل خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای رفع مشکلات فراروی آموزش و پرورش شهرستان تلاش کنند.
وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و افزود: امیدواریم دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را با نشاط و انگیزه با هدف دستیابی به مدارج عالی آغاز کرده باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *