تیم بوکس آبادان در خیابان تمرین می‌کند

خورنا: مربی تیم بوکس آبادان گفت: به دلیل نبود امکانات این تیم در خیابان و فضای باز تمرین می‌کند.

غانم زویدات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تمرینات تیم بوکس آبادان در سال جدید از روزهای گذشته آغاز شده و چشم به راه کمک مسئولان برای برطرف کردن کمبود امکانات هستیم.

وی افزود: مدت‌هاست که فاقد سالن تمرین هستیم و مجبور به تمرین در محوطه باز یا در سالن کشتی هستیم و هیچ حمایتی از سوی سازمان‌ها و هیئت استان نمی‌شویم و این موجب دلسردی ورزشکاران این رشته شده است.

مربی بوکس تیم هیئت آبادان تصریح کرد: رشته‌هایی که المپیکی نیستند و ملی پوش هم ندارند در آبادان دارای سالن و امکانت خوبی هستند اما بوکس آبادان که یکی از ورزش‌های اصلی و پر افتخار این شهر محسوب می‌شود فاقد هرگونه امکانات اولیه است.

وی با بیان اینکه هیئت بوکس استان هیچ توجهی به هیئت‌ها در سایر شهرستان‌ها ندارد عنوان کرد: با مدیریت جدید در هیئت استان عملاً بوکس بسیاری از شهر‌های استان نابود شده و این ورزش فقط در مرکز جان خود را حفظ کرده است.

زویدات خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های این هیئت را محمد کعابی رئیس این هیئت با هزینه شخصی خود پرداخت می‌کند و امیدی به کمک هیئت استان نداریم.

وی در مورد کمک‌های سازمان‌های دولتی نیز گفت: تنها اداره مخابرات است که بعضاً در موضوع لباس و یا مکان اسکان برای برگزاری مسابقات ما را یاری می‌کند.

وی در پایان از مسئولان شهری آبادان درخواست کرد به کمک ورزش بوکس این شهر بشتابند چرا که این رشته المپیکی سرمایه‌های بسیاری را در خود جای داده است و در حال حاضر قهرمان جهان در وزن ۵۶ کیلوگرم و بوکسور تیم ملی در وزن ۶۹ کیلوگرم از آبادان هستند.