امیدیه، آخرین امید تیم کاسپین برای بقا در لیگ است

خورنا: تیم فوتبال کاسپین در حالی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود که بازی این تیم برابر تیم نفت امیدیه خوزستان آخرین فرصت برای بقا در لیگ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین در حالی از ساعت ۱۶ فردا از تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان پذیرایی می‌کند که به پیروزی در این دیدار احتیاج مبرمی دارد.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که در بازی هفته قبلی خود در اصفهان نتیجه را با اختلاف دو گل به تیم گیتی‌پسند این شهر واگذار کرده بودند، به نوعی مجبور هستند برای بقا در لیگ دیدار فردا خود را با برد پشت سر بگذارند.

شاگردان مجید رضایی که در این فصل به ویژه در نیم فصل دوم عملکرد قابل دفاعی از خود را به نمایش گذاشته بودند، به نوعی با بدشانسی نیز روبرو شدند، زیرا در طول این فصل رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با تب و تاب بالایی در جریان بود و امتیازها نزدیک به هم دنبال می‌شد.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که بازیکنان تیم فوتبال کاسپین در این فصل موفق شدند مقابل مدعیان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند، گرچه بخت در برخی از دیدارها با آن‌ها یار نبود و در دقایق پایانی مقابل رقیبان دروازه خود را باز شده دیدند تا سه امتیاز ارزشمند را از دست دهند.

تمامی بدشانسی‌های تیم کاسپین در این فصل در حالی رقم خورد که پنج تیم از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و همین امر به مراتب کار این تیم را در آستانه دیدار با نماینده خوزستان به مراتب سخت‌تر می‌کند.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که نخستین حضور خود را در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، اگر در برخی دیدارها از تجربه بالاتری برخوردار بودند بدون شک الان می‌توانستند در رده‌های بالایی جدول باشند و به جای تلاش برای بقا در لیگ در حال حاضر می‌توانستند برای صعود به رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با حریفان بجنگند.

به هر حال رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در سال جاری از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و به طور طبیعی همین امر نیز موجب شده است که این رقابت‌ها با فشردگی و نزدیکی خاصی دنبال شود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین اگر موفق شود در رقابت‌های این فصل مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور ماندنی شود، می‌تواند با استفاده از برنامه پنج ساله‌ای که مدیران این تیم ترتیب داده‌اند در سال‌های آینده با جذب بازیکنان قدرتمند راهی رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *