فرماندار شادگان: تلمبه‌خانه‌های شادگان تعمیر و بازسازی شود

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با همکاری و تعامل موجود میان مسئولان شاهد برگزاری مطلوب و تأثیرگذار برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان بودیم.
وی خاطرنشان کرد: امروزه به برکت وجود رهبری و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی روز به‌روز شاهد ترقی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.
فرماندار شادگان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان، افزود: پروژه‌های در حال اجرا علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه عمران و آبادانی شادگان را به همراه خواهند داشت.
وی ادامه داد: با همکاری و تعامل میان مسئولان ارتقای سطح بهداشت و زیباسازی شهر در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
فیوضی با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: ارتقای سطح آموزش در سطح شهرستان با همکاری مسئولان اداره آموزش و پرورش شادگان یکی از اولویت‌های کاری امسال است.
وی در ادامه با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: تکریم ارباب رجوع و کار صادقانه و بی‌منت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و مسئولان باید به این موضوع توجه خاص داشته باشند.
فرماندار شادگان با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به دستگاه‌های اجرایی در کمیته برنامه‌ریزی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب اعتبارات اختصاص یافته از سوی مدیران کل خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و آغاز بارندگی‌ها مسئولان آبفا هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر و بازسازی موتورپمپ‌ها و تلمبه‌خانه‌ها اقدام کنند.
فیوضی با اشاره به توقف پروژه احداث مسیر دو بانده شادگان به دارخوین خاطرنشان کرد: این پروژه مهم با رفع موانع فرارو باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن مجدداً آغاز شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسئولان از اداره محیط زیست خواست مجوزهای لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی صادر و در این زمینه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری کند.
فرماندار شادگان با اشاره به افتتاح سالن تیراندازی شادگان، افزود: افزایش فضاهای ورزشی و فرهنگی شادگان یکی از اولویت‌های امسال مسئولان مربوطه است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل هر چه بهتر میان مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در این شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *