فرماندار آبادان: توسعه بندر آبادان از اولویت‌های مهم سال ۹۲ است

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: توسعه بندر آبادان از اولویت‌های مهم سال ۹۲ است.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انتخابات و حضور پرشور در این عرصه حماسه سیاسی  سال ۹۲ خواهد بود.

وی افزود: در زمینه اولویت های سال ۹۲ در آبادان یکی از مهم‌ترین مواردی که باید امسال پیگیری و اجرایی شود توسعه بندر این شهرستان است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: در این راستا دولت مجوز ۲۳۸ هکتار زمین در منطقه تانک فارم برای توسعه بندر آبادان را صادر کرده است.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: در این راستا باید همه مسئولان تلاش‌های خود را انجام تا شاهد تحقق توسعه بندر آبادان در سال‌جاری باشیم.

وی اضافه کرد: توسعه بندر آبادان علاوه بر مزیت‌هایی که به لحاظ اقتصادی برای شهر دارد در زمینه اشتغال زایی نیز بسیار موثر خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری پروژه فاضلاب آبادان نیز از دیگر اولویت های مهم آبادان در سال‌جاری است.

ایلخاص‌زاده افزود: همچنین در زمینه زیباسازی شهر آبادان و توسعه فضای سبز این شهرستان نیز باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه مسکن مهر نیز باید اقدامات لازم انجام تا شاهد واگذاری همه واحدها به صاحبان آن‌ها باشیم.

فرماندار ویژه آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شاهد تحقق اهداف و برنامه‌های امسال در این شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *