امام جمعه آبادان: مسئولان برای پیشرفت آبادان فراملی بنگرند

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان همه چیز را فراملی و بین‌المللی ببینند و در این راستا حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در بازدید از ساختمان ترمینال و محوطه داخلی ترمینال ورودی و خروجی و بخش‌های دیگر فرودگاه بین‌المللی آبادان اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در یک ساله اخیر فرودگاه آبادان مطلوب و قابل تامل بوده و افق تازه‌ای را از توسعه متصور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه نماد توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان همه چیز را فراملی و بین‌المللی ببینند و در این راستا حرکت کنند.

امام جمعه آبادان ضمن تشکر از مسئولان این فرودگاه ادامه داد: به لطف همکاری و مساعدت مسئولان و تعامل با سازمان‌ها تحقق اهداف میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: در فروردین سال ۹۲ شاهد افزایش بیش از ۱۸ پرواز رفت و برگشت در فرودگاه آبادان بودیم و این نوید آغازی پربار است.

ابراهیمی‌پور همچنین خاطرنشان ‌کرد: فرودگاه پیشرفته باید از شاخصه‌های سرعت، دقت و امنیت برخوردار باشد.

وی در پایان داشتن فرودگاه و ناوگان هوایی پیشرفته در کنار توانمندی در ساخت قطعات و تولید علم، استقلال و خودکفایی را از ضرورت‌های آینده صنعت هوایی دانست.