اسکان بیش از ۱۸ هزار مهمان نوروزی در مدارس خرمشهر

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: بیش از ۱۸ هزار مهمان نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۷۵ آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان در نظر گرفته شد.

وی افزود: از این تعداد ۵۸ آموزشگاه به طور کامل در طول تعطیلات به صورت ۲۴ ساعته استفاده می‌شد و مابقی آموزشگاه‌ها نیز به صورت نیمه کامل بود که شاهد کم و زیاد شدن مسافران در آنها بودیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: در مجموع ۶۵۵ کلاس درس برای این منظور در نظر گرفته شده بود که ۵۵۰ کلاس به صورت شبانه‌روزی در طول تعطیلات محل اسکان مهمانان نوروزی بود.

حیاتی تصریح کرد: در طول این ایام ۳ هزار و ۳۴۵ خانوار در مدارس خرمشهر اسکان داده شدند که به لحاظ نفرات شامل ۱۸ هزار و ۹۵۲ نفر بود.

* اسکان بیش از ۱۰ هزار زائر راهیان نور در مدارس

وی در ادامه اضافه کرد: علاوه بر مهمانان نوروزی، زائران کاروان‌های راهیان نور نیز در طول تعطیلات در مدارس این شهرستان نیز اسکان داده شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: بر این اساس در مجموع ۱۰ هزار و ۸۴۹ نفر از زائران راهیان نور نیز در مدارس خرمشهر اسکان داده شدند.

*خدمت‌رسانی ۱۷۱ عوامل اجرایی به مسافران

حیاتی در ادامه در خصوص تعداد عوامل اجرایی در طول این ایام نیز گفت: ۴۵ نفر به عنوان عضو اصلی ستاد اسکان شهرستان به همراه ۱۲۶ نفر از مهمان‌‌داران مستقر در مدارس در طول تعطیلات عید و حضور مهمانان نوروزی به آنها خدمات رسانی کردند و در مجموع ۱۷۱ نفر در امر اسکان مشغول فعالیت بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *