اجرای طرح معراج در ۱۵ مدرسه بهبهان

خورنا: علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تاکید بر این‌که تاکنون حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش در حد اقامه نماز و  پرسش و پاسخ بوده است، اظهار داشت: همیشه این نیاز احساس می‌شد که ارتباط بهتری بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: طرح معراج در سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان به تصویب رسید و امسال قرار است در مدارس سراسر استان این طرح اجرایی شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان افزود: در همین راستا روزانه روحانیون یک تا یک و نیم ساعت در مدارس حضور می‌یابند و در جلسات پاسخ‌گویی به شبهات، جلسات شورای دانش‌آموزی و معلمان شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط میان نسل جوان و روحانیت و رفع شبهات ذهنی دانش‌آموزان از برکات اجرای این طرح در مدارس راهنمایی و دبیرستان این شهرستان است.
فاکر تصریح کرد: امسال با بررسی‌های انجام شده این طرح در ۱۵ مدرسه راهنمایی و دبیرستان بهبهان با همکاری حوزه علمیه اهواز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت این طرح در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: امیدواریم مدیران و معلمان مدارس به‌صورت جدی به این طرح بنگرند و در راستای تقویت طرح معراج در مدارس همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان اضافه کرد: اجرای طرح معراج در مدارس نیازمند مقدماتی است و در همین راستا مدیران و معلمان مدارس باید نسبت به ایجاد این مقدمات تلاش کنند.
وی با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی میان نسل جوان، اظهار داشت: آموزش و پرورش در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای در راستای افزایش و ترویج آموزه‌های دینی میان نسل جوان داشته است.
فاکر خاطرنشان کرد: برگزاری طرح معراج در مدارس بهبهان امسال گامی مثبت در انتقال آموزه‌های دینی به نسل جوان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی با اشاره به همکاری مطلوب روحانیون و مبلغان با آموزش و پرورش افزود: در طرح معراج پیوند میان دانش‌آموزان و روحانیت تقویت می‌یابد و نتایج این طرح در آینده‌ای نزدیک برای همگان مشهود خواهد بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان از مدیران و معلمان مدارس بهبهان خواست مقدمات لازم برای اجرای این طرح بزرگ و ارزشمند را در مدارس خود فراهم کنند تا دانش‌آموزان نیز از برکات این طرح بهره‌مند شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *