۴۰ پروژه بیمارستانی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: رحمت‌الله حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و رفع مشکلات مراکز درمانگاهی و بیمارستانی این سازمان در سراسر کشور سفرهای استانی در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به قدمت بالای بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان بیمارستان جدید با ۱۶۰ تخت کلنگ‌زنی شد و ظرف مدت ۳۶ ماه‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: در همین راستا تمام استانداردهای روز جهانی برای یک بیمارستان جنرال در این طرح دیده شده است.
وی ادامه داد: این بیمارستان در کنار پروژه بزرگ ۵ هزار واحدی مسکن مهر آبادان احداث می‌شود که تأثیر بسزایی در خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه دارد.
حافظی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهر با سازمان تأمین اجتماعی و مجری طرح این پروژه در هفته دفاع‌مقدس سال ۹۳ به‌بهره‌برداری برسد.
وی مدت زمان اجرای پروژه را مدت زمان استاندارد خواند و تصریح کرد: مجری طرح متعهد شده این پروژه را ظرف مدت ۳۶ ماه به اتمام برساند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه گفت: در حال حاضر ۳۰ میلیون ایرانی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی در سطح کشور بهره‌مند هستند.
وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی نیز با بیش از ۷۰ بیمارستان و ۲۸۰ مرکز درمانگاهی به افراد زیرپوشش خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
حافظی اظهار داشت: همچنین ۴۷ هزار مرکز درمانی از جمله پزشکان، فیزیوتراپی‌ها، دندانپزشک و … خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ پروژه بیمارستانی در سطح کشور در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دفاع‌مقدس، هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: برخی از این پروژه‌های بیمارستانی در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز تا پایان سال در مناسبت‌های باقی‌مانده افتتاح و به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه خواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *