سال ۹۱ اقدامات کم‌نظیری در آبادان انجام شد

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: سال گذشته اقدامات کم‌نظیری در این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات این شهرستان در حسینیه ثارالله برگزار شد در سخنانی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: حماسه جایی است که شرایط غیرعادی است و باید کاری غیرعادی انجام شود که انجام آن در شرایط عادی غیرممکن و یا سخت باشد

وی افزود: حماسه سیاسی و اقتصادی باید مبنای همه مسئولان در این شهرستان در سال جاری باشد.

سال ۹۱ اقدامات کم‌نظیری در آبادان انجام شد

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: در سال گذشته اقدامات و کارهای بزرگی انجام شد که برخی از آنها معضل ۱۰ و ۱۵ ساله آبادان بود.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: جاده آبادان ـ ماهشهر و تکمیل این مسیر یکی از این اقدامات بود که با پیگیری مسئولان به سرانجام رسید که تاثیر آن را در کاهش آمار تصادفات در نوروز امسال مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: افتتاح پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه آبادان با حضور رئیس جمهور که طرحی ملی بود، یکی دیگر از کارهای بزرگ انجام گرفته در آبادان بود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: حضور ضریح جدید بارگاه امام حسین(ع) در آبادان و استقبال و بدرقه باشکوه آن با حضور حماسی مردم از دیگر کارهای بزرگ سال ۹۱ در آبادان بود.

وی افزود: طرح فاضلاب شهری آبادان که با اعتباری ۹۰ میلیاردی در آبادان اجرا شد، کار بزرگ دیگری بود که خوشبختانه با پیشرفت مناسبی نیز در حال اجراست.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: در زمینه پروژه مسکن مهر نیز اقدامات مناسبی انجام و ۲ هزار و ۹۰۰ واحد عملیات نماکاری آنها به پایان رسید و یک هزار واحد نیز تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: البته پروژه مسکن مهر زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که همه واحدهای در حال احداث به همراه برگه سند تحویل مردم شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه این شهرستان به عنوان یکی از فرمانداری‌های نمونه خوزستان معرفی شده است، خاطرنشان‌کرد: قطعاً این عنوان با تلاش همه مسئولان شهرستان برای آبادان کسب شده است.

حضور بیش از ۵ میلیون مسافر در آبادان

وی در ادامه با اشاره به تعطیلات نوروزی سال جدید و حضور مهمانان نوروزی گفت: در تعطیلات امسال بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به آبادان سفر کردند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: خوشبختانه با تدابیر مناسب مسئولان این تعداد جمعیت بدون هیچ گونه حادثه خاصی با خاطره‌ای خوش آبادان را ترک کردند.

وی تصریح کرد: در نظرسنجی که از مسافران انجام شد حاکی از رضایت ۹۴ درصدی آنها دارد که این جای تقدیر است.