نماینده شادگان: حماسه اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با حماسه سیاسی دارد

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه اقتصادی که به تنهایی نقش تعیین کننده‌ای برای تحقق اهداف کشور داشته با حماسه سیاسی ارتباط تنگاتنگی دارد.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد: نامگذاری و تعیین نام برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری یکی از اقدامات ارزشمندی است که هر ساله با یک رویکرد مثبت همراه بوده و امسال نیز به دنبال روند اهداف سال‌های «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» در دستور کار بخش‌های مختلف کشور قرار گرفته است.

وی افزود: امروز وظیفه مردم است که با خلق حماسه بار دیگر آرمان و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتدار داخلی و حماسه‌ای همچون حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  یک فرصت بی‌نظیر را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است که می‌توان با استفاده از آن ضمن ارتقای کشور، ایران را به نقطه‌ای که استحقاق آن را دارد، برساند.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت ۳۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب همچنان درصدد هستند به ریشه‌های جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

تمیمی گفت: اما با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین مردم ولایتمدار این سرزمین تاکنون کوچکترین خدشه‌ای به آنچه مدنظر دشمنان بوده وارد نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: حماسه اقتصادی که به تنهایی نقش تعیین کننده‌ای برای تحقق اهداف کشور داشته با حماسه سیاسی ارتباط تنگاتنگی دارد که باید فعالان سیاسی و اقتصادی کشورمان در این راستا با همت و تلاش خود راهکارهایی برای جلوگیری از رخنه دشمنان به صدمه زدن به نظام اقتصادی و سیاسی ما اتخاذ کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید بار دیگر با تحقق شعار سال بتوان در راستای تجدید میثاقی دوباره با ارزش‌های نظام و انقلاب و ولایت فقیه گام برداشت و جامعه را به سوی خودکفایی و پیشرفت سوق داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *