بیش از ۳۲۳ هزار میهمان نوروزی در مدارس آبادان اسکان داده شدند

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: در طول تعطیلات نوروزی بیش از ۳۲۳ هزار میهمان نوروزی در مدارس آبادان اسکان داده شدند.

محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مدارس آبادان از ۲۸ اسفندماه پذیرای مهمانان نوروزی و همچنین کاروان‌های راهیان نور بودند.

وی افزود: بر این اساس و طبق آخرین آمار از روز ۲۸ اسفند تا روز چهاردهم فروردین ماه در مجموع ۳۲۳ هزار و ۶۷۰ نفر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.

مولوی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که امسال برای مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس آبادان انجام شد، افزایش تعداد مدارس درجه یک و دو بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این همه مدارس درجه سه نیز برای تعطیلات نوروزی امسال و حضور مهمانان نوروزی به موکت مجهز شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص میزان رضایت‌مندی‌ میهمانان نوروزی نیز خاطرنشان‌ کرد: با توجه به امکانات در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان رضایت مهمانان نوروزی اسکان یافته در مدارس این شهرستان مناسب بود.

مولوی گفت: یکی از گلایه‌های عمده مسافران نوروزی در سال‌های قبل، نبود راهنما در مدارسی که در آنها اسکان داشتند بود که برای رفع این خواسته مهمانان نوروزی، اقدام به استقرار راهنما در مدارس کردیم.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه‌های مختلف تفریحی و فرهنگی نیز در طول حضور مهمانان نوروزی در مدارس تدارک و اجرا شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد برنامه‌ها و امکانات در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی در مدارس این شهرستان زمینه رضایت همگانی مسافران را فراهم کرده باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *