وداع صنعت نفت با لیگ برتر/ توقف فولاد در اهواز

خورنا: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست از مس کرمان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر با این رقابت‌ها وداع کرد و فولاد خوزستان در اهواز در مقابل صبای قم متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک دیدار خانگی از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم صبای قم رفت که این بازی در ‌‌نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هر دو گل فولاد خوزستان را در این بازی محمد نوری در دقایق ۴۵ و ۶۵ به ثمر رساند و در مقابل فرید بهزادی در دقیقه ۲۳ و عبدالکریم اسلامی در دقیقه ۵۳ برای تیم صبای قم گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی بر عهده داشت که دو بار از کارت زرد خود استفاده کرد و به مهدی امیر آبادی از فولاد و عبدالکریم اسلامی از تیم صبای قم اخطار داد.

با این تساوی تیم فولاد خوزستان ۵۴ امتیازی شد و با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم سوم جدول به تنهایی در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت.

اما دیگر تیم خوزستانی لیگ بر‌تر صنعت نفت آبادان بود که در کرمان میهمان تیم مس بود که با شکست در مقابل این تیم عملا از رقابت‌های لیگ بر‌تر سقوط کرده و راهی لیگ دسته اول در فصل بعد شد.

صنعت نفت در یک دیدار کاملا هجومی در کرمان که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با توجه به بازی پایاپایی که در مقابل تیم مس انجام داد در نهایت نتوانست گل دقیقه هشت احمد حسن‌زاده را جبران کند تا سرانجام با شکست زمین مسابقه را ترک گفت.

آبادانی‌ها در پایان این دیدار با چهره‌ای مغموم از شکست با رقابت‌های لیگ بر‌تر وداع کردند تا روزی را که فوتبال آبادان از آن واهمه داشت بالاخره رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان در اهواز در مقابل مه‌مان خود صبای قم با نتیجه دو بر دو متوقف شد و دیگر تیم خوزستانی، صنعت نفت آبادان در مقابل میزبان خود مس کرمان یک بر صفر شکست خورد و با رقابت‌های لیگ بر‌تر وداع کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *