هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال/ نفت آبادان به دنبال روزنه‌های امید

خورنا: از هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور امروز بعد از ظهر یک دیدار در کرمان برگزار خواهد شد که در این دیدار نفت آبادان مهمان تیم مس کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور امروز بعد از ظهر یک دیدار در کرمان برگزار خواهد شد که در این دیدار نفت آبادان مهمان تیم مس کرمان خواهد بود.

این بازی در حالی از هفته سی و دوم لیگ بر‌تر برگزار می‌شود که نفت آبادان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر با ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته است.

این دیدار برای نفتی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که پیروزی در این دیدار می‌تواند روزنه‌های امید را در این تیم زنده نگه دارد و صنعت نفت در ادامه راه باید چشم به نتایج رقیبانش بدوزد.

صنعت نفت آبادان در این بازی برای اولین بار سعید سلامات را بر روی نیمکت خود می‌بیند، سلامات چهارمین سرمربی فصل پر تغییر نفتی‌ها در لیگ جاری محسوب می‌شود.

سلامات در بازی‌های باقی‌‌مانده از لیگ بر‌تر امیدوار است نتایجی را با تیمش کسب کند تا حداقل برزیلی های آبادان، آبرومندانه لیگ بر‌تر را ترک گفته و راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شوند.

صنعت نفت در این دیدار با سه غایب به مصاف مس کرمان می‌رود که در پی آن عباس مرداسی، حسین کعبی و سیامک سرلک به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در ین دیدار همراهی کنند.

تیم مس کرمان اما با خیالی آسوده پا به این میدان می‌گذارد، چرا که این تیم نه ترس سقوط دارد و نه استرس صعود به رده‌های بالای جدول و تقریبا جایگاه این تیم در لیگ بر‌تر تثبیت شده است.

مس کرمان در روزی که میزبان آبادانی‌ها است بدون غایب به مصاف صنعت نفت می‌رود تا بتواند در این بازی خانگی با حداکثر امتیاز زمین بازی را ترک کند.

مس کرمان هم‌اکنون با ۴۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات جا خوش کرده و باخت و یا برد این تیم در ین دیدار چندان در رتبه‌ این تیم در جدول رده بندی مسابقات تاثیری نخواهد داشت.

مس کرمان در دیدار رفت در آبادان به نتیجه‌ای بهتر تساوی بدون گل دست پیدا نکرد و در آخرین دیدار خود درلیگ بر‌تر نیز، پرسپولیس را در تهران با تساوی دو بر دو متوقف کرد.

تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *