آغاز رسمی کار ادارات و مدارس از شنبه

خورنا: فرماندار اهواز گفت: نزدیک به ۵ میلیون مسافر از سراسر کشور در تعطیلات نوروز امسال، مهمان اهواز بودند.

عبدالعزیز فدعمی  اظهار کرد: آمار ورود مهمانان نوروزی به استان خوزستان و شهر اهواز در سال جاری از نظر کمی نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشت.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌هایی که در ایام نوروز انجام و تاکنون بررسی شده، رضایت‌مندی مهمانان نوروزی را از وضعیت شهری به ویژه بحث نظافت و خدمات ارایه شده نشان می‌دهد.

فرماندار اهواز گفت: امسال تعداد پارک‌ها و میزان فضای سبز کلان‌شهر اهواز افزوده شد و بدین ترتیب امکان حضور بهتر و بیشتر مهمانان نوروزی و استفاده شهروندان از این فضاها در نقاط مختلف شهر به خصوص پارک‌های ساحلی مشرف بر رودخانه کارون فراهم شد.

فدعمی به ارایه خدمات اقامتی به مهمانان نوروزی در دو محل نمایشگاه بین‌المللی و پارک لاله اهواز اشاره کرد و افزود: اقدمات لازم جهت اسکان مهمانان نوروزی در این دو محل و همچنین سایر پارک‌های شهر با برقراری امنتی کامل به گونه‌ای فراهم شد که مهمانان نوروزی ضمن حضور و بازدید از شهرهای دیگر استان و یادمان‌های دفاع مقدس برای اسکان مجدد به شهر اهواز باز می‌گشتند.

وی اظهار داشت: برای ارایه خدمات مطلوب و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ایام، تقریبا همه دستگاه‌ها به وظایف مربوط به خوبی عمل کردند. برای راهنمایی و هدایت مهمانان نوروزی نیز کیوسک‌های ” از من بپرس” ، پایگاه‌های امدادی نیروهای هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی در سطح شهر و ورودی‌ها و خروجی مستقر بودند.

فرماندار اهواز گفت: ‌اکنون بیشتر مهمانان نوروزی از شهر خارج شده‌اند و دیگر مهمانان نیز امروز (پنج‌شنبه) و همچنین تا فردا(جمعه) اهواز را به مقصد شهرهای خود ترک خواهند کرد.

فرماندار اظهار کرد: از روز شنبه(۱۷ فروردین ماه) مدارس همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها فعالیت خود را رسما آغاز می‌کنند و کارکنان ادارات نیز از روز شنبه فعالیت خود را همچون روال قبل از سر خواهند گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *