خوزستان امروز و فردا بارانی است

خورنا: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از پیش بینی بارش باران در برخی شهرهای استان خوزستان در روزهای پنج شنبه و جمعه خبرداد.

مسعود دهملایی در خصوص وضع سینوپتیکی هوای خوزستان اظهار کرد: از امروز با تقویت سیستم کم فشار در منطقه شاهد افزایش ابر و در روزهای پنجشنبه و جمعه با همراهی خط ناپایدار لایه میانی جو شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

وی در خصوص مناطق شمالی و ارتفاعات استان عنوان کرد: شهرهای ایذه، دهدز، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، دزفول، اندیمشک صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از فردا با افزایش ابر خواهند بود.

دهملایی در خصوص مناطق مرکزی و غربی استان اظهار کرد: اهواز، شوشتر، شوش، بستان، سوسنگرد، هویزه صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از فردا با افزایش ابر پیش بینی می شوند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در خصوص پیش بینی هوای مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی نیز گفت: بهبهان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از فردا با افزایش ابر پیش بینی می شود.

دهملایی در خصوص مناطق ساحلی و جنوبی استان نیز عنوان کرد: شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان، بندر امام خمینی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از فردا با افزایش ابر پیش بینی می شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *