پنجمین نماینده مجلس هم به صف نامزدهای ریاست جمهوری پیوست!

خورنا: سید محمد بیاتیان به باشگاه خبرنگاران گفت: با شعار “‌انقلاب در مدیریت با حضور نخبگان نسل سوم” برای حضور در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنم

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتی را پیشنهاد مجمع نمایندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمایندگان استان کردستان به من پیشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پیشنهاد آنها را قبول کردم.
بیاتیان با بیان اینکه بنده به نوعی به نمایندگی از جنبش دانشجویی و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز امیدواری کرد نامزدهای بیشتری در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کنند و باعث پرشور شدن انتخابات آتی شوند.
با اعلام کاندیداتوری سید محمد بیاتیان برای ریاست جمهوری آینده تعداد نامزدهای بهارستان برای حضور در عرصه انتخابات آتی به ۵ نفر رسید چرا که پیشتر حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر و ارسلان فتحی پور و عباسعلی منصوری نماینده کاشان، آران و بیدگل برای حضور در انتخابات اعلام نامزدی کرده‌اند.
نامزدی های خنده دار برای ریاست جمهوری، نوعا با هدف تثبیت در پست فعلی یا کمی ارتقای سطح کلاس چهره های سیاسی انجام می شود و در پاسخ به علت هم احساس تکلیف و تلاش برای پرشور کردن انتخابات، بیان می شود!