حجت‌الاسلام والمسلمین ابوعلی امام جمعه بهبهان شد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، در حکم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور که امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بهبهان توسط حجت‌الاسلام والمسلیمن محمد محمدزاده، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان قرائت شد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا ابوعلی
ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای حجت السلام والمسلیمن حاج شکرالله سلیمانی امام جمعه سابق براساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تایید حضرات آیات، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای، به سمت امامت جمعه شهرستان بهبهان به مدت سه سال منصوب می شوید.
انشاالله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار مردم شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.
امید است روحانیون معظم، اهالی محترم و به خصوص ارگانها و سازمانهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هرچه باشکوه تر نماز جمعه با شما داشته باشند.
از خداوند تعالی موفقی همگان را مسئلت داریم.
والسلام و علیکم
سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوعلی به مدت هفت سال به عنوان امام جمعه شهرستان امیدیه بوده که امروز به عنوان امام جمعه شهرستان بهبهان معرفی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *