تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر از هفته آینده آغاز می‌شود

خورنا: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ِ ماهشهر گفت: تمرینات آماده‌سازی این تیم از هفته آینده آغاز می‌شود.

هوشنگ مرمزی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پس از قهرمانی تیم پتروشیمی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور که در روزهای پایانی سال ۹۱ اتفاق افتاد بازیکنان و کادر فنی تیم برای سپری کردن تعطیلات در استراحت هستند.

وی افزود: بر این اساس قرار است دور جدید تمرینات تیم از اوایل هفته آینده با حضور سرمربی تیم و بازیکنان آغاز شود.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ِ ماهشهر در خصوص وضعیت مهران حاتمی سرمربی این تیم نیز ادامه داد: هیچ گونه مشکلی برای ادامه همکاری حاتمی با تیم بسکتبال پتروشیمی وجود ندارد و وی فصل بعد نیز سرمربی این تیم باقی خواهد ماند.

مرمزی‌زاده در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم نیز تصریح کرد: در جلسه‌ای که در یکی دو روز آینده با سرمربی تیم خواهیم داشت در خصوص وضعیت بازیکنان و همچنین بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور تیم پتروشیمی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا نیز اضافه کرد: تیم پتروشیمی به همراه مهرام تهران نماینده کشورمان در مسابقات این فصل غرب آسیا هستند.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال و در شهر دهوک عراق برگزار خواهد شد.

مرمزی‌زاده افزود: به همین منظور اسامی بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام ِ ماهشهر برای حضور در این رقابت‌ها باید تا هفدهم ماه جاری به فدراسیون بسکتبال کشورمان ارسال شود.

وی گفت: بر این اساس اسامی بازیکنان تیم برای حضور در این رقابت‌ها در روزهای آینده به فدراسیون ارسال می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *