کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چند پروژه در آبادان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بندر صیادی ثامن‌الائمه این شهرستان اظهار داشت: به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان انجام شد.
وی ادامه داد: امروز شاهد کلنگ‌زنی چهار پروژه ارزشمند درمانی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان آبادان هستیم که امیدواریم این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.
فرماندار ویژه آبادان افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها قدم‌های کوچکی در مقابل جانفشانی‌ها و رنج‌های مردم این منطقه در زمینه دفاع از کیان میهن اسلامی است.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته آینده شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۳۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی، خدماتی و … در آبادان خواهیم بود.
ایلخاص‌زاده تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار مردم ایران است و هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت برای انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره گرفت.
وی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی شهروندان و ذات حق را کسب کنیم و شاهد رشد و ترقی شهر باشیم.
فرماندار آبادان ضمن قدردانی از تمام مسئولانی که آستین همت را بالا زدند و چنین پروژه‌های بزرگی را به مرحله اجرا رساندند، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان در راستای رشد و ارتقای وضعیت عمرانی شهر با یکدیگر تعامل و همکاری همه‌جانبه داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی پروژه‌هایی هستیم که بهره‌برداری از آنها تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهر دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *