احمد قنواتی:اولویت من، پروژه های عقب مانده ماهشهر است /ماجرای موی سر و محاسن متفاوت حاج احمد

خورنا: احمد قنواتی گفت: اولویت کاری من در صورت پیروزی در انتخابات پیگیری سرسختانه پروژه های عقب مانده و در دست ساخت در بندرماهشهر است.

احمد قنواتی، کاندیدای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر در گفتگو با خورنا بیان داشت: اولویت کاری من در صورت پیروزی در انتخابات پیگیری سرسختانه پروژه های عقب مانده و در دست ساخت در بندرماهشهر است و تمام تلاش خود را میکنم تا هیچ پروژه ای از پروژه های فعلی شهر دچار مشکل و تاخیر نشود.

وی ادامه داد: از مشکلات اصلی هر تغییری در مدیریت ها، تاخیر در پروژه های اجرایی است که در صورت پیروزی سعی خواهم کرد نگذارم این اتفاق رخ دهد.

قنواتی خاطرنشان کرد: از راهکارهای جلوگیری از تاخیر در پروژه ها، جلوگیری از تغییر شهردار فعلی میباشد.

کاندیدای شورای شهر بندرماهشهر ادامه داد: به حق مهندس کمایی شهردار فعلی ماهشهر، فردی مدیر، پر تلاش، آشنا به شهر و لایق است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در صورت پیروزی، ایشان در سمت شهردار بندرماهشهر باقی بمانند.

قنواتی تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم بندرماهشهر توانستند حاج حبیب آقاجری را به مجلس بفرستند که به زودی شاهد تحولات عظیمی در شهرستان به دلیل پیگیریهای مجدانه ایشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با وجود داشتن نماینده ای لایق، دلسوز و فعال در مجلس شورای اسلامی و داشتن شهرداری آشنا به شهر و پرتلاش، ماهشهر آماده شده است تا تحولی عظیم را در تمام جهات در خود شاهد شود.

قنواتی در ادامه بیان داشت: البته شورای شهر بندرماهشهر طی ۶ سال گذشته نتوانستند حق مردم ماهشهر به ادا کنند و با کارهایی که توسط برخی از اعضای این شورا صورت گرفت مردم از انتخاب خود تا حدود زیادی دلسرد شدند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر گذشته در ماهشهر و انتخاب برخی افرادی که نالایق بودند اظهار کرد: مردم ماهشهر باید انتخاب طایفه ای و قبیله ای را کنار بگذارند و با هوش، درایت و تحقیق انتخاب کنند و افراد لایق را به شورای شهر بفرستند تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر شهرمان شویم.

قنواتی در جواب سوالی در خصوص موهای بلند خود در خاطره ای بیان داشت: یکی از همسفران ما در سفر حج به من گفت روزی که برای کلاس های توجیهی آمده بودی و من تورا دیدم با دیدن موهای بلندت در دلم گفتم “خدا چه کسانی را میطلبد”.

حاج احمد ادامه داد: از قضا این همسفر در سفر مکه با من هم اتاق شد و بعد از یک هفته، این همسفر به من گفت که روز اول با دیدن موهای بلندت چنین فکری را در موردت کردم اما حالا اعتراف میکنم خدا ما را اشتباهی طلبیده و این سفر حق تو است.(نقل به مضمون)

وی در خصوص محاسن صورتش اظهار کرد: محاسن صورت من به صورت طبیعی اینچنین است و فقط در  قسمت چانه من مو رشد میکند.

قنواتی در ادامه گفت: همیشه دوستان به من میگویند صورتت را تیغ بزن تا موهای صورتت در بیاید اما من همیشه در جواب به شوخی میگویم خدا موهای صورت مرا مدل داده است و دلیلی برای تیغ زدن آنها نمی بینم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *