امام جمعه سابق بهبهان: همکاری با نهاد امامت جمعه همکاری با ولی‌فقیه است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جدید بهبهان که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در تالار آفاق این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در این ۷ سال و اندی همواره با همه مسئولان و مدیران مانند برادر بوده و از همه شما می‌خواهم که با امام جمعه آتی بهبهان نیز همانگونه رفتار کنید.
وی با تشکر ویژه از مردم بهبهان آنها را مردمی دوست داشتنی و ولایت‌مدار با سابقه دینی گسترده خواند و خاطرنشان کرد: مردم بهبهان مردمانی هستند که به واقع خدمت کردن در میان آنها و برای آنان افتخار بسیار بزرگی است.
سلیمانی تصریح کرد: انتظار من از همه مسئولان و مردم بهبهان این است که همانند زمان امامت با حجت‌السلام ابوعلی همکاری داشته و بیش از پیش با وی تعامل داشته باشند.
امام جمعه سابق بهبهان در خصوص همکاری‌ها و کارشکنی‌های دوران امامت خود در بهبهان نیز افزود: کسانی که با ما همکاری داشتند در واقع با نهاد امامت جمعه و مقام معظم رهبری همکاری داشته و کسانی نیز که کارشکنی می‌کردند در واقع با این نهاد و ولی فقیه مخالف بوده‌اند زیرا امامت جمعه و نهاد آن متعلق به من نبوده و نهاد مقدسی است.
سلیمانی در خصوص رفتن وی از بهبهان نیز گفت: هرچه تا به حال در خصوص دلیل رفتن من از این شهر شنیده شده دروغ محض بوده و من به درخواست مکرر نماینده مقام معظم رهبری و با حکم ولایتی ایشان به شوشتر رفته و از این پس امام جمعه این شهرستان خواهم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *