دانشگاه آزاد اسلامی آبادان میزبان شهدای گمنام می‌شود

خورنا: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: شهدای گمنام روز ۲۵ فروردین مطابق با سوم جمادی‌الثانی در آبادان تشییع خواهند شد.

علیرضا علیزاده‌‌حداد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهدای گمنام میهمان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدای بزرگوار توسط جستجوگران نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس کشف شده و به آغوش وطن بازگشته‌اند، به زمان برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و ادامه داد: شهدای گمنام در صبح روز یکشنبه ۲۵ فروردین‌ماه سال جاری فضای دانشگاه آزاد اسلامی آبادان را معطر خواهند کرد.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان، برنامه‌های معنوی تشییع شهدای گمنام در آینده به اطلاع دانشجویان، اساتید و عموم مردم شهید پرور خوزستان خواهد رسید.

*زندگان جاوید تاریخ

علیزاده‌‌حداد با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که به خاطر سربلندی اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، تصریح کرد: شهدای ما همه چیز خود را برای خدا دادند و نزد خداوند منزلت بالایی دارند، بنابراین در هر جا آرام بگیرند، مایه خیر و برکت زیاد می‌شوند.

وی، شهدا را زندگان جاوید تاریخ دانست و اظهار کرد: مزار شهدا محل عبور و مرور ملائک الهی است که برکات فراوانی دارد و باید دانشگاه و دانشجویان از این فرصت معنوی ‌‌نهایت استفاده ببرند و از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *