کسب رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی خوزستان در کشور

خورنا: دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی توسط این استان خبر داد.

عباس نعمت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ستاد اسکان استان خوزستان، تاکنون رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از پذیرش یک میلیون و ۶۷۷ هزار و ۶۲ نفر روز در ستادهای اسکان خوزستان خبر داد و افزود: این آمار از ابتدای تعطیلات تا روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه سال جاری است.

*حضور وزیر در ستاد اسکان

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان خوزستان اضافه کرد: این آمار با احتساب کاروان‌های راهیان نور اسکان یافته در آموزش و پرورش خوزستان به دست آمده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گفته وی تا ظهر روز پنج شنبه هفتم فروردین سال ۹۲ استان خوزستان بالاترین سطح پذیرش و اسکان میهمان نوروزی در سطح کشور را به دست آورده است.

نعمت‌زاده در ادامه به بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز خبر داد و افزود: حاجی بابایی روز چهارشنبه هفتم فروردین با حضور در این ستاد و دبستان فضیلت از نحوه خدمات‌دهی به مسافران از نزدیک بازدید کرد.

*توزیع بیش از ۱۵ هزار نسخه بروشور راهنما

دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ هزار نسخه بروشور راهنما و نقشه استان خوزستان بین میهمانان مستقر در مدارس شهرهای مختلف توزیع شده است.