عدالت لازمه جامعه اسلامی است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی در نخستین نماز جمعه خود در بهبهان در جمع نمازگزاران این شهرستان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار داشت: این هفته یادآور هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگانی است که همه وجود خود را در راه پاسداری از میهن، جان، مال و ناموس کشورشان وقف کردند.
وی افزود: امروز نیز بر همه ما واجب است که به وظیفه خود که چیزی جز حفظ دستاوردهای آنها نیست به خوب عمل کرده و نگذاریم خون آن شهیدان والا مقام پایمال شود.
ابوعلی در ادامه به لزوم برقراری عدالت در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: عدالت لازمه یک جامعه اسلامی بوده و همه باید در جهت برقراری این مشخصه مهم تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی ما باید تفاوتی میان غنی و فقیر نبوده و با حکمفرمایی عدالت همه به حقوق واقعی خود دست یابند.
امام جمعه بهبهان همچنین به سخنان رییس جمهور در نیویورک نیز اشاره کرد و گفت: احمدی‌نژاد با سخنان ارزشمند و قاطع خود تمامی استعمارگران و زروگویان جهانی را زیر سئوال برد و قاطعانه در برابر آنها ایستاد.
ابوعلی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش‌های هفت ساله حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه سابق بهبهان تقدیر کرد و ضمن تشکر از مردم و مسئولان بهبهان به دلیل استقبال پر شور و گرم از وی ابراز امیدواری کرد با همکاری دوجانبه بیشتر با همه اقشار جامعه و مسئولان این شهرستان، زمینه برای رسیدن بهبهان به جایگاه و حقوق واقعی خود فراهم شود.