توزیع ۸۰ تن میوه در ماهشهر و بندر امام

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهشهر از توزیع ۸۰ تن میوه در سطح بازار شهرهای ماهشهر و بندر امام در ایام نوروز خبر داد.

حسین عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: در راستای تنظیم و کنترل بازار شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام به‌ویژه در ایام نوروز، اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر اقدامات نظارتی مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا بازرسان اداره در دو نوبت صبح و عصر به واحدهای صنفی مختلف بازار ورود کرده و نظارت بر قیمت اقلام مصرفی و اجناس را اعمال می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر با اشاره به طرح تداوم نظارت بر قیمت اجناس سطح بازار گفت: این روند تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت تا ضمن بهره‌مندی و رضایتمندی شهروندان، از افزایش قیمت‌های کاذب نیز جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ تن میوه در میادین میوه و تره‌بار سطح شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام توزیع شده که به خوبی مایحتاج نوروزی شهروندان و مسافران را تأمین کرده است.

عیسی‌زاده ادامه داد: میوه‌های عیدانه سطح بازار این منطقه شامل سیب به قیمت مصوب یک‌هزار و ۶۵۰ تومان و پرتقال به نرخ دولتی مصوب یک‌هزار و ۴۵۰ تومان بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن پس چرا ما چیزی نمی بینیم و مجبوریم پرتقال کیلویی 4500 تومن بخریم