اختصاص ۱۲۰ باب کلاس در امیدیه به اسکان مسافران نوروزی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه از اختصاص ۱۶ باب مدرسه و واحد آموزشی متشکل از ۱۲۰ باب کلاس به اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

جعفر صیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات سال جدید همچنین ورود مسافران و مهمانان نوروزی به شهرستان امیدیه، اداره آموزش و پرورش این شهرستان در راستای اسکان مسافران نوروزی اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین خصوص ۱۶ باب مدرسه و واحد آموزشی متشکل از ۱۲۰ کلاس را تجهیز کرده و در اختیار مسافران قرار داده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه تصریح کرد: کلاس‌ها به وسایل سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و سایر امکانات و مایحتاج مسافران مجهز است.

وی همچنین عنوان کرد: این تعداد کلاس در بخش مرکزی امیدیه و بخش جایزان قرار داشته و در راستای تجهیز محل اسکان مسافران سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به کمک این اداره آمدند.

صیفی بیان کرد: مسافران و مهمانان نوروزی در صورت نیاز به امکانات و سایر مایحتاج می‌توانند با شماره تلفن ۰۶۵۲۳۲۳۲۹۲۴ تماس حاصل کرده و درصدد رفع مشکل برآیند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و ایجاد ایام خوشی برای آنها در این تعطیلات و در شهرستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *