کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرای بزرگ آبادان

خورنا: به‌گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرای بزرگ آبادان اظهار داشت: این فرهنگ‌سرا با یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان احداث می‌شود.
نوروز منصوری اعتبار این پروژه را دو میلیارد تومان خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم با کلنگ‌زنی این پروژه در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.
وی افزود: سالن نمایش با ۴۰۰ صندلی، پلاتو، فضاهای آموزشی و … در این فرهنگ‌سرا تعبیه شده که می‌تواند در زمینه افزایش فضاهای فرهنگی شهر مثمرثمر باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ادامه داد: با توجه به تعهدات مجری طرح مقرر شده این پروژه تا ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری برسد که امیدواریم با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شاهد بهره‌برداری از این پروژه در موعد مقرر باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در ‏سایه تلاش و اهتمام مسئولان شهرستان بتوانیم در تحقق شکوفایی، رشد و بالندگی نسل جوان‎  تاثیرگذار باشیم.‏‎
منصوری در ادامه گفت: توسعه فضاهای فرهنگی می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد و ارتقای سطح فرهنگی شهر داشته باشد در همین راستا از مسئولان انتظار داریم در راستای تسریع در اتمام این پروژه با مجری طرح همکاری داشته باشند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه براساس طرح‌ریزی پروژه، این فرهنگ‌سرا یکی از فضاهای استاندارد فرهنگی برای استفاده هنرمندان خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: ایجاد فضاهای فرهنگی و گسترش این فضاها برای راهبری فرهنگی مردم ضرورت دارد و در همین راستا تلاش های گسترده ای در شهرستان آبادان آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه شاهد رفع پاره‌ای از مشکلات فراروی فعالیت، رشد و بالندگی هنرمندان باشیم.
منصوری در پایان از تلاش‌های فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان در راستای تسریع در کلنگ‌زنی این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *