پیام نوروزی “بنیاد طلاب شاخص” به مناسبت سال شرافت و عزت ملی

خورنا: دبیر کل بنیاد طلاب شاخص در پیامی به خورنا نوشت:

فرارسیدن عید نوروز را که سر آغاز تحول در جهان بیرون و درون و تجلّی بخش قدرت آفرینشگری خدای تحول آفرین است را محضر صاحب و مولای دوجهان، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح العالمین له الفداه) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی ، خدمتگذاران خدوم ملت در همه ی عرصه ها و مردم شریف و ولایت مدار ایران بویژه خانواده های معظم  شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ و مهربان می خواهم سال جدید را سال پایان انتظار و سال ظهور امام بهار آفرین هستی قرار دهد .

مقاومت صبورانه ملت بزرگ ایران در برابر مشکلات اقتصادی و ناکام گذاشتن دشمن از دستیابی به اهدافش در موضوع تحریم جلوه ای از شرافت ملت ایران بود و برگزاری موفقیت‌آمیز و غرورآفرین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، دستاوردهای عظیم علمی و فناوری در حوزه‌های دفاعی، هوا ـ فضا، پزشکی و هسته‌ای، افتتاح طرح‌های متعدد و خرد و کلان مهر‌ماندگار، حضور حماسی و کم‌سابقه مردم در سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مذاکرات مقتدرانه و توأم با مصلحت در موضوع هسته‌ای و حضور موثر و نقش‌آفرین در تحولات منطقه نمایشگر عزت مندی بیش از پیش ملت و تنها بخش‌هایی از افتخارات و زیبایی های سال ۱۳۹۱ است.

البته باید اشاره شود که سال ۱۳۹۱ با همه ی زیبایی هایش نقاط تیره ای را نیز در خود ثبت نمود. بد اخلاقی های سیاسی برخی مسئولین و جناح ها کام ملت را تلخ نمود. رفتارهایی که هم از منظر عرف و هم در پیشگاه شرع ناپسند و نامعقول بودند که از خداوند مسئلت داریم با رحمت خود مسببین آن که موجب رنجش قلب رهبر فرزانه ی انقلاب شدند را اصلاح نموده و مورد عفو قرار دهد.

در سال ۱۳۹۱ شعار مهم سال یعنی “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی” که نشان از بصیرت و نگاه عمیق رهبر انقلاب داشت مورد غفلت واقع شد. در صورتی که از ابتدای سال بر تحقق این شعار همت می شد، از آثار تحریم ها و فشار های غرب بسیار کاسته می شد.

بنیاد طلاب شاخص از مسئولین توقع دارد در سال جدید علاوه بر جبران کاستی های سالهای گذشته، تحقق شعار امسال را که ” شرافت و عزت ملی” نام گذاری گردیده به عنوان محور فعالیت در عرصه های مختلف در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان به روح مطهر امام خمینی (ره) که سلسله جنبان این توالی قیام ها و انقلاب ها بوده و هست و به ارواح پاک شهیدان که استوره های عزت و شرافت بودند ، درود و سلام و صلوات هدیه می کنیم و برای ملت سرافراز ایران اسلامی سر بلندی و تعالی روز افزون و برای ملت های به پاخاسته مسلمان پیروزی و نصرت الهی و برای ظالمان و مستکبران شکست و اضمحلال و فروپاشی آرزو می نماییم .
والسلام علیکم
دبیر کل بنیاد طلاب شاخص
سید امیر حسین هاشمی الحسینی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *