جاده مرگ به پایان رسید/ افتتاح قطعه پایانی جاده آبادان – ماهشهر

خورنا: پروژه نیمه تمام جاده آبادان ـ ماهشهر پس از سال‌ها تاخیر و شاهد بودن تصادف و حوادث‌های غیرقابل جبران بالاخره روز گذشته افتتاح شد.

فرماندار ویژه آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برای ساخت جاده آبادان به بندر ماهشهر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بهرام ایلخاص‌زاده افزود: جاده آبادان به بندر ماهشهر ۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۳۰ کیلومتر از سمت آبادان در سال گذشته به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۴۵ کیلومتر باقیمانده از هفت ماه پیش در سه فاز عملیاتی شده بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این محور دیگر شاهد حوادث ناگوار در این جاده نخواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ساحل جاده آبادان -ماهشهر؟ یا آبادان بندرامام! یعنی از آبادان میپرن ماهشهر. ماهشهر کجا بود توهم دلت خوشه
  • جواب به ساحل برادر سربندري قابل توجه شما و ديگر عزيزاني كه در اين مورد اطلاع چنداني ندارند بايستي بعرض برسد كه طبق مستندات رسمي وزارت راه و شهرسازي و شركت نفت ايران، جاده مواصلاتي بين آبادان و تاسيسات بندرنفتي ماهشهر ، به نام جاده آبادان-ماهشهر به ثبت رسيده و در زمان ساخت و بهره برداري از اين جاده هنوز شهري بنام سربندر يا بندرامام وجود نداشت و اگر منظورتان بندركنوني امام(ره) ميباشد بايستي بعرض برسد كه در آن زمان بنام بندرشاهپور بوده كه تاكنون درهيچيك از مراجع رسمي كشوري جاده اي بنام آبادان-بندرشاهپور ثبت نشده است و بهتر است بجاي نوشتن نظرات ناشي از تعصب بيجا كمي منطقي تر با قضايا برخورد نماييد و قبل از اظهار فضل كمي هم به عمر و سابقه سربندر نيز توجه فرماييد.
  • ماهشهري آقاي ساحل فرمايش شما مثه اينه كه مثلا اهالي شهر رامشير به نامگذاري جاده قديم اهواز-ماهشهر اعتراض كنند و بگويند اهواز-رامشير... ولي اهالي عزيز رامشير مثل شما دچار تعصبات بيجا و غيرمنطقي نيستند با آنكه قدمت شهرشان خيلي خلي زياد ميباشد و براي رفتن از اهواز به ماهشهر كسي نميپرد و از شهرستان تاريخي رامشير عبور ميكنند ولي همچون جنابعالي در توهم تشريف ندارند...!!
  • آبادان-ماهشهر آخه وقتي دوشهر مهم بهم متصل ميشن ديگه شهركاي كوچيك و حقير كه بحساب نميان..!!!نمونش جاده آبادان-ماهشهره كه واسه كسي سربندر كه بين اين شهرستان قرارگرفته ديگه مطرح نيست.
  • حسین بندرامام ای بابا دوستان محترم ماهشهری خودتان میدونید ماهشهر بدون بندرامام مثل یک آدم عریان لخت و ماهشهر در آن زمان (بندرشاهپور) ماهشهر نبوده معشور بوده دوست خیلی منطقی با سواد پس چرا اگر آن زمان در راه و شهرسازی ایچنین بوده نمیگن جاده آبادان - معشور ضمناً حریم بندرشاهپور در آن زمان تا ناحیه صنعتی بوده اگه میخواهید بیشتر بدانید از قدیمی های معشور بپرسیده که با خیانت مسئولین وقت بندرامام به فرودگاه و بعد به پل پتروشیمی و با بی خیالی و بی لیاقتی مسئولین کنونی بندرامام می خواهند تا پلیس راه یا گزینه 3 که خودتان بیشتر می دانید باشه لطفاً جواب بیهوده ندیدچون فقط خودتون میخواهید توجیح کنید وسلام تشکر از ساحل
  • جواب به حسين برادر من از نظرتان پيداست كه فقط يك سري حرفها را از اين و آن شنيده ايد و با تصورات ذهنيتان قاطي كرده ايد.... آنزمان كه جنابعالي ميفرماييد طبق طرحي كه پيش از انقلاب در دست مطالعه و اجرا بود قرار بر اين شده بود كه كلا قسمتهاي مسكوني شهرهاي ماهشهر و سربندر و بندرشاهپور تخليه و به ممكوي امروز منتقل گردند و بجاي آن، مجتمعهاي بزرگ پتروشيمي-نفت و بنادر و فرودگاه و حمل و نقل ريلي احداث گردد و محدوده بندرشاهپوري كه ميفرماييد بالحاظ اين شرايط تعيين شده بود ولي با وقوع انقلاب شكوهمند اسلامي اين طرح بكلي منتفي شد و مرزها بهمان حالت قبلي يعني خط آهن برگردانده شد واين مسئله ربطي به بي لياقتي مسئولين سربندر ندارد...! ضمنا اگر مايل به بازگشت مرزهاي بندرشاهپور تا ناحيه صنعتي هستيد ايرادي ندارد: شهر سربندر را جمع كنيد و ببريد به جاي ديگر و سپس مرزهاي بندرشاهپورتان را ما به همان مرزهاي فرضيتان برميگردانيم... برادر من اين طرح براي زماني بود كه مقررشده بود شهر سربندر برچيده شود نه اكنون كه سربندر ادعاي شهرستان شدن ميكند...!!
  • از شهرستان ماهشهر چرا بايد هرچيز كه بنام ماهشهر است بنام سربندر سي ساله بشود؟؟؟ اين ديگر چگونه رسميست؟؟؟!!!!!