۱۷ راهکار در جهت توسعه شهرستان ماهشهر در سال ۹۱ محقق شد

خورنا: در حال حاضر ۱۷ مورد از ۲۳ راهکار توسعه شهرستان ماهشهر محقق و یا در دست پیگیری شدن می باشد.

به گزارش خورنا، منوچهر حیاتی در جلسه شورای اداری شهرستان ماهشهر که در محل فرمانداری ماهشهر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شهرستان به ویژه شهرداران شهر بندر ماهشهر، شهر بندر امام خمینی (ره) و شهر شهید چمران اظهار داشت: تمامی دستگاه  ها، سازمانها و ادارات با برقراری کشیک روزانه در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت میهمانان نوروزی و شهروندان می باشند.

ایشان خاطر نشان کردند: شبکه بهداشت و درمان  بصورت کشیک وشبانه روز در مراکز درمانی  وتمامی داروخانه ها در ایام تعطیلات نوروزی  به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.

نماینده عالی دولت گفت: نیروی انتظامی شهرستان در ایام تعطیلات  ضمن اجرای طرح نوروزی نسبت به برقرای گشت های منطقه اعم از سواره و پیاده در سطح شهرستان و همچنین در مراکز تفریحی  و پایانه های درون شهری و برون شهری امنیت  را برای شهروندان محترم ومیهمانان عزیز برقرار خواهد نمود.

در ادامه تنی از مسئولین اعم از شهرداران شهرستان به ارائه عملکرد خود در سال ۹۱ پرداختند.

حیاتی ضمن اشاره به ۲۳ راهکار توسعه شهرستان بندر ماهشهر که در آغاز فعالیت های استان در سمت فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر تعریف و مشخص شده  بود افزود: در حال حاضر ۱۷ مورد از آن راهکارها ی توسعه محقق و یا در دست پیگیری و در حال محقق شدن می باشد و با تلاش بیشتر در سال جدید به حداکثر اهداف مورد نظر نائل خواهیم شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *