لیگ دسته سوم کشور/ شهرداری ماهشهر باز هم مغلوب شد

خورنا: هفته پنجم لیگ دسته سوم کشور برای شهرداری ماهشهر روز خوبی نبود چرا که این تیم در خانه و در مصاف با بهمن شیراز تن به شکست یک بر صفر داد.

شهرداری ماهشهر که میزبان تیم بهمن شیراز بود در شرایطی شکست را در خانه پذیرفت که باید گفت با بد اقبالی بزرگ روبرو شد.اگر  شاگردان موسی قنواتی در برابر فرصتهای ایجاد شده نهایت استفاده را می بردند بی شک یاران دیار گل و بلبل نمی توانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.

شیرازیها که به ضدحمله چشم دوخته بودند در دقیقه ۶۵ به گل رسیدند.این گل را  در نهایت ناباوری به دروازه شهرداری دوختند.

شهردای در این دیدار بارها دروازه بهمن را آماج حملات خود قرار داد اما نتوانست بهرهای ببرد تا در خانه شکست را تجربه کند و باخت عیدی تیم شهرداری به مردم ماهشهر باشد.

گفتنی است تیم شهرداری در این دیدار پنج بازیکن خود را که در مشهد به دلیل مسایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده بودند بهمراه نداشت.

موسی قنواتی سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه در بدترین روز از نظر شانس به سر بردیم، تیم ما صاحب چند موقعیت  گل شد که اگر مهاجمان کمی دقت می کردند نتیجه بغیر از آنچه در پایان ثبت شد رقم می خورد.

وی ادامه داد در این دیدار چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. درست است از پنج بازی سه امتیاز کسب کردیم و دور رفت را با سه امتیاز به پایان بردیم ولی در دور برگشت بچه ها جبران خواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *