برگزاری مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری

خورنا: در مراسمی سیدعیسی مونسی‌فر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری معرفی و از زحمات احسان راوند فرمانده قبلی ناحیه مقاومت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، رضا رضایی فاضل در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید جریان شناس باشند و در راستای خدمت مضاعف به شهروندان مسائل مملکت را به خوبی بررسی و شناسایی کنند.

وی افزود: اگر مردم از عملکرد مسئولان رضایت داشته باشند دیگر جای هیچ نگرانی نیست در غیر اینصورت باید بدانیم در انجام وظایفمان قصور کرده‌ایم.

فرماندار آغاجاری خاطرنشان کرد: در مملکتی خدمت می‌کنیم که دارای مردمی قدرشناس است و صحت این ادعا را می‌توان از حضور این مردم در صحنه‌های مختلف نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به خوبی اثبات کرد.

وی در پایان این مراسم سیدعیسی مونسی‌فر را به‌عنوان فرمانده جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری معرفی و از زحمات احسان راوند فرمانده قبلی ناحیه مقاومت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *