برگزیدگان داستان جشنواره پایتخت پنجره‌ها معرفی شدند

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هیئت داوران سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها، برگزیدگان بخش داستان این جشنواره را معرفی کردند.
در همین راستا «نقاشی محمد» اثر زینب غلامی، «معجزه» و «حس پنهان» اثر علیرضا امیری از آبادان، « دلخون»، «تاریکی» و سکوت اثر مصطفی روزبهانی از کرج به ترتیب مقام‌های نخست در بخش داستان را کسب کردند.
«زن سه ‌دست» اثر فاضل محسنی و « وقتی فرار می‌کردیم» اثر زهره زنگنه یوسف‌آبادی آثار برگزیده در بخش داستان کوتاه شناخته شدند.
همچنین هیئت داوران سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها، «هجاهای یک حادثه ۳۳۰ درجه‌ای» اثر شیوا محمودی از تهران، «امشب یلدا نداریم» اثر فرحناز بهارستان از کرمانشاه و «جا مانده» اثر مرجان درودی از آبادان را شایسته تقدیر دانست.
جشنواره استانی پایتخت پنجره‌ها امسال برای سومین سال متوالی در شهرستان آبادان برگزار شد و این جشنواره با توزیع بسته فرهنگی نیز همراه است.
هدف از اجرای سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها با تولید بسته فرهنگی ماندگاری آثار رسیده، امکان استفاده بیش‌تر از تولیدات این بسته و معرفی هر چه بهتر و بیش‌تر هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده در این جشنواره است.
این بسته فرهنگی شامل داستان، عکس، شعر، نمایشنامه و کتاب‌های جشنواره‌های اول و دوم سال‌های ۸۸ و ۸۹ خواهد بود.
آیین اختتامیه این جشنواره امروز در مرکز استان برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *