باقر خرازی: نماد انتخاباتی بنده رنگ سبز است

خورنا: دبیرکل جبهه حزب‌الله گفت: نماد بنده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رنگ سبز خواهد بود، چرا که به سبز ولایی و اهل بیت معتقد هستم.

حجت‌السلام و المسلمین سید محمد باقر خرازی اظهار داشت: شعار انتخاباتی بنده چهار حقیقت مهم است که شامل پیشرفت، آرامش، رفاه و سلامتی منجر به ستایش خداوند است.

وی با بیان اینکه نماد ما رنگ سبز خواهد بود چرا که این نشانه نمودی از دلدادگی به ولایت و اهل بیت (ع) است، افزود: بنده تنها کاندیدایی هستم که از طایفه سادات بوده و با تمام توان تا روز آخر در مرام و عقیده خود باقی می‌مانم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان داشت: بنا نیست رنگ سبز نماد مخالفت با نظام باشد، بنابراین آمده‌ایم به نام حزب‌الله و با رنگ سبز در انتخابات حاضر شویم.

نه با کسی ائتلاف می‌کنم و نه انصراف خواهم داد

دبیرکل جبهه حزب‌الله ادامه داد: به حول و قوه الهی تصمیم قطعی برای آمدن و حضور در انتخابات را دارم و در این تصمیم قاطع و مصمم هستم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بدون اینکه با کسی ائتلاف کنم و یا از مسئولان سیاسی، احزاب و گروه‌ها کمکی بطلبم دنبال آن هستم به عنوان شخصی که چهره حزب‌اللهی دارد، وارد انتخابات شوم به طور جدی نیز در صحنه انتخابات ریاست جمهوری می‌مانم.

وی در پاسخ به سئوال فارس که ممکن است در آینده انصراف بدهید یا ائتلاف کنید، گفت: نه تنها انصراف نخواهم داد ائتلاف نیز نخواهم کرد، چون هرگونه ائتلاف تعهدآور است و بنده نیز به تعهدات خودم سرسختانه پایبند هستم و چون نمی‌توانم به هیچ گروه و جبهه سیاسی تعهدی بدهم، بنابراین هیچ وقت قصد ائتلاف ندارم.

این کاندیدای احتمالی افزود: وقتی دولت حزب‌الله تشکیل دادم، یقیناً از همه گروه‌ها و احزاب استفاده خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که هراسی ندارید از نماد سبز استفاده کنید، ابراز داشت: نه هراسی ندارم چون همیشه بنا نیست رنگ سبز رنگ جهنمی باشد بلکه این رنگ، رنگ بهشتی است، اگر مقصود از رنگ سبز سیادت باشد بنده تنها کاندیدای سید هستم و اگر منظور از رنگ سبز، سبزی باشد قطعاً بهار انقلاب را تداعی می‌کند.

این استاد اقتصاد گفت: ما با این شعار آمده‌ایم و اگر بخواهیم این رنگ را رنگ مخالفت با انتخابات تلقی نکنند، باید ذهنیت مردم را نسبت به این رنگ تغییر دهمین که در این صورت قطعاً در این انتخابات با این رنگ و شعار حاضر خواهند شد و تا روز آخر نیز در مرام و عقیده خود باقی می‌مانند.

تکثر انتخاباتی آینده نیرنگ است/ برخی کاندیداها نه تیم دارند و نه برنامه

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به سئوال ارزیابی از تنوع و تکثر کاندیداها، اظهار داشت: این تنوع و تکثر از یک جهت خوب است چرا که هر کس بتواند کاری کند و مردم را به حرکت درآورد، حضورش در انتخابات مهم است.

دبیرکل جبهه حزب‌الله بیان داشت: تکثری که در کاندیداها است، تکثر واقعی و با انگیزه الهی نیست بلکه تکثری است برای گرفتن سهمیه قدرت از کاندیدای مورد نظر.

این استاد دانشگاه افزود: به خاطر اینکه اکثر کاندیداهایی که اعلام آمادگی کردند حتی یک ساختمان برای ستاد انتخاباتی خود انتخاب نکردند و جز دو سه نفر آنها مصمم و قاطع نیستند، معتقدم بقیه آمده‌اند روی موج رسانه‌های مجازی و مکتوب فقط خود را مطرح کنند.

وی به سرگردانی این کاندیداها اشاره کرد و افزود: خودشان هم نمی‌دانند که چه کار می‌کنند چرا که نه تیم دارند و نه برنامه، بلکه ادعا می‌کنند ما آمده‌ایم و حضور داریم.

دبیرکل جبهه حزب‌الله با اعلام اینکه این تکثر، تکثر واقعی نیست بلکه کثرت نیرنگی است، افزود: آنها برای نیرنگ و بهره‌برداری به نفع خودشان به میدان آمده‌اند و گرنه هدف‌شان این نیست که ملت را تشویق به انتخابات کنند.

به گزارش فارس،خرازی در پایان اظهار داشت: برای اینکه هر کس خود را جلوه دهد در این کار ورود پیدا کرده و این ورود نه تنها برای خدا و انجام وظیفه و خدمت به انقلاب و نظام نیست، بلکه مانند سایر ادعای آنها تکثر دروغین و غیر واقعی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *