۷۵ طرح مهر ماندگار در استان خوزستان در حال اجراست

خورنا: استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر ۷۵ طرح مهر ماندگار در استان خوزستان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید جعفر حجازی در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری فارس در اهواز که در محل استانداری خوزستان انجام شد، اظهار کرد: خوزستان ۷۵ طرح مهر ماندگار دارد که در حال اجرا شدن هستند.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان در حال اجرا هستند که امیدواریم همه آن‌ها تا خرداد سال ۱۳۹۲ به پایان برسند.

۲۳ طرح آماده بهره برداری

رییس شورای اداری خوزستان با بیان اینکه ۲۳ طرح آماده بهره‌برداری در استان خوزستان وجود دارد، اضافه کرد: این طرح‌ها در اوایل سال آینده با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین طرح مهر ماندگار کشور در استان خوزستان است، تصریح کرد: تا کنون ۱۸ طرح مهر ماندگار در استان خوزستان به پایان رسیده است.

رئیس شورای اشتغال خوزستان اضافه کرد: با راه اندازی این پروژه‌ها در استان خوزستان حدود ۴۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی پالایشگاه آبادان را یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه های تولیدکننده بنزین در کشور اعلام کرد و گفت: این پالایشگاه یکی از تولیدکننده‌هایی است که همچنان توسط دولت اداره می‌شود.

حجازی با بیان اینکه در گذشته ۸ هزار نفر در این پالایشگاه مشغول فعالیت بوده‌اند، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی این آمار تقلیل پیدا کرد.

افزایش تولیدات پالایشگاه آبادان

به گفته استاندار خوزستان در صورت راه‌اندازی فاز جدید پالایشگاه آبادان حدود دو هزار نیروی کار مشغول به کار خواهند شد.

وی تولید بنزین در پالایشگاه آبادان را ۱۴ میلیون لیتر در سال بیان کرد و ادامه داد: این تولید در سال ۱۳۹۳ به حدود ۲۰ میلیون لیتر در سال خواهد رسید.

خنثی شدن توطئه‌های دشمنان

وی حضور کاروان سفینه النجاه در شهرهای مختلف خوزستان را مایه برکت دانست و گفت: در روزهای حضور ضریح امام حسین (ع) مردم عشق و احساسات خود نسبت به سرور و سالار شهیدان را نشان دادند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه حضور مردم در استقبال از ضریح نورانی امام حسین (ع) معادلات دشمنان را به هم زدند، افزود: مردم با حضور بی‌نظیر خود در کنار ضریح نور توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجازی با انتقاد از امنیتی جلوه دادن فضای خوزستان تاکید کرد: این اقدام جلوی سرمایه‌گذاری را در این استان می‌گیرد.

وعده‌های غیر واقعی

استاندار خوزستان با انتقاد از برخی نمایند‌ه‌ها به خاطر وعده‌های داده شده به مردم خاطرنشان کرد: خیلی از قول‌هایی که برخی نماینده‌ها می‌دهند، غیر واقعی است و فضا را طوری آماده می‌کنند که مردم فکر می‌کنند همه کار‌ها در دست نماینده است.

وی تصریح کرد: نماینده مسئولیت اجرایی ندارد، لذا اگر کاری هم بخواهد انجام دهد، نامه‌ای به ما خواهد نوشت.

استاندار خوزستان با اشاره به این مطلب که در انتصابات با نماینده‌ها مشورت نمی‌کنم به بیان رمز موفقیت مسئولان پرداخت و گفت: کار کردن، حفظ رابطه با مردم و ارتباط نزدیک با علما سه رمز موفقیت مسئولان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *