برگزاری کارگاه آموزشی برای خبرنگاران خوزستانی

خورنا: مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی برای خبرنگاران خوزستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا ایزدی در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و مطبوعات در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای خبرنگاران خوزستانی در دستور کار سرای روزنامه نگاران قرار دارد.

عضوگیری در حال انجام است

وی با بیان اینکه سرای روزنامه نگاران خوزستان به عنوان هشتمین سرای روزنامه نگاران کشور در دهه فجر امسال فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: در طول این مدت، کار عضوگیری در حال انجام است.

مدیرمسئول هفته نامه آستانه پارس خوزستان ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی سرای روزنامه نگاران خوزستان برخی از مشکلات اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان حل شود.

وی به برنامه‌های آینده سرای روزنامه نگاران اشاره کرد و گفت: بعد از پایان عضوگیری برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای اصحاب رسانه را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

معرفی جهت عضویت در سرای روزنامه نگاران

مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان از همه نشریات و رسانه‌های خوزستان خواست تا نیرو‌هایشان را برای عضویت در سرای روزنامه نگاران معرفی کنند تا هر چه سریع‌تر عضوگیری به پایان برسد و کار‌ها و خدمات دهی این سرا آغاز شود.

وی به برخی از مشکلات مطبوعات اشاره و خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات ما خیلی زیاد است که امیدواریم در سال جدید مشکلات روزنامه‌ها و نشریات که در سراسر کشور وجود دارد، حل شود.