نماینده آبادان: هرشخصی رئیس جمهور شود، اوضاع راه بهتر خواهد کرد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در شرایط کنونی به مردم ایران ناامیدی داد بلکه باید مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار کرد و قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدسعید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه بسیاری معتقدند سال ۹۲ مشخص نیست بر چه اساس و منوالی پیش رود اما من معتقدم سالی همراه با امید و موفقیت برای ملت ایران است.

وی افزود: نباید در شرایط کنونی به مردم ایران ناامیدی داد بلکه باید مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار کرد و قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

انصاری با اشاره به مسئله انتخابات خاطرنشان کرد: هر شخصی در این کشور رئیس جمهور شود اوضاع را بهتر خواهد کرد و آینده روشن و امیدوار کننده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم خوزستان از نظر اعتبارات وضعیت خوبی یابد البته معتقدم که می‌توان با همدلی در این باره توسعه و پیشرفت را برای ایران اسلامی و خوزستان ایجاد کنیم.

انصاری تاکید کرد: باید به خدمات و اقداماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایجاد و فراهم کرده است اعتراف کرد و باید تلاش کنیم تا قدری خوبی‌ها و اقدامات نظام را مردم بدانند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در استان خوزستان فعالیت زیادی برای عمرانی و آبادانی انجام شده است ولی آبادان و خرمشهر نیازمند اقدامات بیشتری برای توسعه یافتگی بوده و باید در این حوزه فعالیت بیشتری شود.