راه‌اندازی جایگاه ۲ منظوره سوخت در آبادان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی حکمت ظهر امروز در آیین راه‌اندازی این جایگاه سوخت، اظهار داشت: جایگاه سوخت دو منظوره ایستگاه ۱۲ آبادان با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.
وی این جایگاه‌ را یکی از بزرگ‌ترین جایگاه‌های سوخت منطقه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جایگاه از نظر فضای ظاهری نیز وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سایر جایگاه‌های سوخت منطقه دارد.
رئیس پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی آبادان افزود: این جایگاه چهارمین جایگاه دو منظوره سوخت در سطح شهرستان آبادان است که به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ جایگاه سوخت در سطح شهرستان آبادان فعال است و به خودروهای موجود در سطح شهر سوخت‌رسانی می‌کند.
حکمت تصریح کرد: همچنین هفت جایگاه تک‌منظوره سوخت سی ان جی نیز در سطح شهر فعال است و به‌صورت مستمر خدمات ارائه می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز عرضه سوخت سی ان جی در این جایگاه، گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دو ماه آینده شاهد عرضه سوخت بنزین و گازوئیل نیز در این جایگاه خواهیم بود.
رئیس پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی آبادان اضافه کرد: این‌جایگاه باتوجه به تمهیدات انجام شده ظرفیت وجود ۴۸ خودرو به صورت همزمان را دارد.
وی اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مجری این طرح خدمات جانبی نیز در این جایگاه در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌شود.
حکمت خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان آبادان در زمینه جایگاه‌های سوخت‌رسانی وضعیت مطلوبی دارد و پاسخ‌گوی نیاز شهروندان است.
وی افزود: با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در ماه‌های اخیر شاهد کاهش مصرف سوخت نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته بودیم.
رئیس پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی آبادان ادامه داد: از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان آبادانی استفاده خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *