بهمن ۹۲؛ بهره‌برداری از بیمارستان امیرکبیر اهواز

خورنا: مدیر درمان اداره تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان در حال ساخت امیرکبیر، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ در ابتدای کار به دلایل خاصی در ساخت این بیمارستان تاخیر ایجاد شد ولی در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد.

دکتر داریوش پناهی‌زاده  اظهار کرد: قرار بود این بیمارستان برای تیرماه ۹۲ آماده شود ولی احتمالا کار ساخت آن تا بهمن ماه به طول بیانجامد.

وی افزود: از زمانی که بیمارستان امیرکبیر به دلیل احداث ساختمان جدید، از چرخه کار خارج شده، بیمارستان امیرالمومنین(ع) بیماران مربوط به این بیمارستان را نیز پذیرش می‌کند و به همین دلیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند تا امکان ارایه خدمات به بیماران فراهم شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:‌ ۴بخش تخصصی بیمارستان امیرالمومنین(ع)  یعنی جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی و داخلی شبانه‌روزی هستند و همه پزشکانی که در بیمارستان امیرکبیر کار می‌کردند به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش شده است که رسیدگی به بیماران انجام شود و با این‌که بیمارستان شلوغ است ولی پرسنل افزایش یافته‌اند تا نیاز بیماران رفع شود.